حجت‌الاسلام فضیلت با بیان اینکه هنر‌های نمایشی استان سمنان دارای غنای فراوان است گفت: ۱۶ گروه نمایشی فعال در سطح استان به ثبت رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در آئین اختتامیه سی‌امین جشنواره تئاتر صحنه‌ای و دومین جشنواره تئاتر خیابانی استان سمنان در گرمسار با بیان اینکه هنر‌های نمایشی این استان دارای غنای فراوان و همراه با اساتید بزرگوار و صاحب‌نام در این عرصه است گفت : ۱۶ گروه نمایشی فعال در سطح استان به ثبت رسیده است.

او با بیان اینکه انجمن نمایش استان سمنان باید بکوشد تا به‌عنوان بازوی فکری فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه نمایش، نقش فعال خود را ایفا کند، افزود: این اقدام قطعاً به فعال‌تر شدن گروه‌های نمایشی و تشویق جوانان برای ورود به عرصه منتهی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه همدلی روزافزون بین پیشکسوتان و خادمان نمایش استان باید به وجود آید، افزود: این همدلی به توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر هنر‌های نمایشی منجر خواهد شد.

حجت‌الاسلام فضیلت ضمن بیان اینکه در پیش از انقلاب تقریباً فضای مناسب و تخصصی برای انجام برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در سطح استان وجود نداشت، تصریح کرد: امروز خوشبختانه استقبال از هنر‌های نمایشی مطلوب است.

انتهای پیام / ر

 استقبال از هنر‌های نمایشی در استان سمنان مطلوب است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.