هفتمین روز درگذشت هنرمند پیشکسوت فقید سینما و تلویزیون، زنده یاد، آقای ابراهیم آبادی امروز در مجتمع فرهنگی - هنری ۲۹ بهمن تبریز گرامی داشته شد.

هفتمین روز درگذشت بازیگر هنرمند آقای ابراهیم آبادی در تبریزبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،آقای محمدپورمدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این مراسم، فروتنی ،خوش خلقی و خستگی ناپذیری را از ویژگی‌های شخصیتی ایشان برشمرد و گفت:استاد ابراهیم آبادی نمونه‌ای از صد‌ها شخصیت برجسته تاثیرگذاری است که آذربایجان تقدیم فضای هنری کشور و حتی جهان کرده است.

او به سال‌ها تلاش و کوشش و حضور مستمر این استاد بزرگ در عرصه هنر اشاره کرد و گفت: باید از بزرگان و کسانی که در عرصه‌های مختلف، منشاء قدرت و حضور ارزشمند هستند، تا زمانیکه در قید حیات هستند، تجلیل و قدردانی شود.

او افزود: آقای آبادی، موجب رویداد‌ها و اتفاق‌های بزرگی در حوزه هنر کشورمان بوده اند و اگر در گذشته تمدن ساز شده ایم به ایت علت است که اساتیدی همچون ابراهیم آبادی در سرزمین ما بوده اند.

آقای محمدپور، اضطراب امروز حوزه فرهنگ و هنر را برای شکل دهی رویداد‌های بزرگ، باهم بودن ، کنار هم بودن و حمایت از هم برای خلق اتفاق‌های مهم دانست و ابراز امیدواری کرد: باید بتوانیم با درک عمیق‌تر / ارج و قرب کار‌های بزرگی که در حوزه فرهنگ و هنر انجام می‌گیرد را بدانیم.

انتهای پیام/

استاد ابراهیم آبادی نمونه‌ای از صد‌ها شخصیت برجسته تاثیرگذاری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.