مدیرعامل باشگاه پیکان تهران گفت: بازیکنان پیکان در دربی خودروسازان بازی حساب شده‌ای از خود نشان دادند و نهایتا پیروز شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان تهران بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سایپای تهران بیان کرد: بازیکنان پیکان در دربی خودروسازان بازی حساب شده ای از خود نشان دادند. تیم سایپا بسیار سخت کوش و جوان است و به لطف خدا گلی که زدیم و موجب شد تا بازی را ببریم. امیدوارم روند خوب تیم مان پابرجا باشد و به بالای جدول برسیم.


بیشتر بخوانید: پیکان ۱ - سایپا صفر/ دربی خودروسازان را شاگردان فرکی بردند


شیعی در مورد قرارداد فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس و پرداخت مطالبات این سرمربی بیان کرد: تاج مسائل مالی قرارداد ویلموتس را پیگیری کرد. مسائل مالی از داخل تامین شده و از نظر ارزی حل شده است، منتهی به دنبال روشی هستیم تا مطالبات ویلموتس را به دستش برسانیم. دو راهکار به نتیجه نرسید اما پول آماده هست.

او ادامه داد: خبری از حضور سلیمانی در کشور ترکیه ندارم اما تمام تلاش فدراسیون بر این است تا پول ویلموتس با راهکاری جدید به دستش برسد.  به هر حال بعضی اتفاقات دست فدراسیون نیست و تا حدی شرایط اقتصادی باعث به وجود آمدن این اتفاقات شده است. در این راستا تاج واقعا خسته شد و به او خسته نباشید می گویم. پروسه سختی را فدراسیون جلو رفت تا مشکل را حل کند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال افزود: به احتمال زیاد مشکل ویلموتس حل می شود و او در تیم ملی می ماند اما هنوز زمان بازگشت ویلموتس به ایران مشخص نیست. همچنین من در جریان مبلغ قرارداد ویلموتس نیستم.

شیعی همچنین در مورد برگزاری محل بازی ایران و عراق بیان کرد: فیفا هنوز جوابی به درخواست فدراسیون عراق  در خصوص میزبانی بازی در کشور اردن  نداده است.

او در خصوص نتیجه بازی ایران و عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بیان کرد: ایران حتما عراق را می برد و منفی نگر نباشید و مشکلی از این بابت نخواهد بود.

او همچنین در مورد برکناری سعید فتاحی از مدیریت مسابقات سازمان لیگ بیان کرد: تصمیمات سازمان لیگ به ما مربوط نمی شود. اما حضور مهدی که کارشناس  مجوز حرفه ای است خوب بود و  مطمئنا موفق خواهد شد.


انتهای پیام/

اظهارات شیعی در خصوص بازی پیکان و سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار