سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و نماینده آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی به لغو پذیرش یک بازرس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ایران واکنش نشان دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای از لغو پذیرش یک بازرس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ایران ابراز نگرانی کرد.

در همین حال، جکی وولکات، نماینده آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی و آژانس انرژی اتمی نیز مدعی شد بازداشت موقت یک بازرس آژانس در ایران، اقدام «تحریک‌آمیز ظالمانه‌ای» است!

هفته گذشته ایران از ورود یکی از بازرسان آژانس به سایت غنی‌سازی نطنز جلوگیری کرده است که علت این اقدام نگرانی از احتمال همراه داشتن مواد مشکوک بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۷ آبان ۱۳۹۸
من نمیدونم چرا نماینده ما در سازمان ملل نمیگه که چرا و به چه علت بازرسان آژانس بین المللی از سایت های هسته ای و تولید ارورانیومِ آمریکا و اسرائیل بطور مستمر باید و باید بازدید به عمل بیاره..... و به یاد اون ضرب المثل معروف خودمون که میگه "هر چی عوض داره گله نداره"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۶ آبان ۱۳۹۸
اصلا چه علت داره اينا رو راه ميديم تو سري ترين مكانهاي مملكت ؟
مگه اونا ما رو راه ميدن تو مراكز غني سازي خودشون ؟
منبعد بازديد بايد دو طرفه باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۷ آبان ۱۳۹۸
بازديد بايد دو طرفه باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۷ آبان ۱۳۹۸
عزیزم اون چه به عنوان بازرسی انجام می شه کار روتین آژانس برای همه کشور های عضو هست البته هر کشور به مصالح خودش می تونه بازرسی رو نپذیره یا نوع بازدید رو با کنترل بیشتری انجام بده اما توقف بازدید یک تخلف محسوب میشه و طبعا بهانه به دست دشمن خواهد داد
Iran (Islamic Republic of)
جابر
۱۷:۳۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۸
این بازرسی‌ها رو متوقف کنید
آخرین اخبار