رئیس سازمان صمت گلستان گفت : ۳۸ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی استان پرداخت شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، طلوعیان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در  جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان گفت: از ابتدای شهریور ماه امسال که اعتبارات رونق تولید سال ۹۸ ابلاغ شده است تا کنون ۸ طرح و واحد تولیدی استان حدود ۳۸ میلیارد تومان تسهیلات این طرح را دریافت کرده اند.

او در دویست و هجدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان برگزار شد ضمن بیان این مطلب گفت: در سال گذشته استان گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید با ۷۹۰ میلیارد تومان به ۲۰۵ طرح و واحد تولیدی در رتبه سوم کشور قرار گرفت.

به گفته طلوعیان در سال ۹۸ نیز که ثبت نام آن از ابتدای شهریور ماه شروع شده تا کنون ۱۳۶ طرح جهت اخذ ۹۰۸ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به تصویب کارگروه رسیده و جهت بررسی و پرداخت به بانک‌های استان معرفی شده اند که تا کنون ۸ طرح و واحد تولیدی موفق به اخذ حدود ۳۸ میلیارد تومان تسهیلات این طرح شده اند و بانک‌ها در حال بررسی جهت پرداخت به سایر طرح‌ها هستند که از همه بانک‌ها تقاضا داریم در بررسی و پرداخت تسهیلات این طرح تسریع کنند.

طلوعیان همچنین با اشاره به مصوبات پرداخت تسهیلات به واحد‌های صنعتی از محل تبصره ۱۸ گفت: از محل این طرح نیز ۶۳ طرح جهت دریافت ۴۴۳ میلیارد تومان تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده اند که تا کنون ۲ طرح مبلغ ۲.۵ میلیارد تومان تسهیلات این طرح را در استان دریافت کرده اند.

رییس سازمان صمت  گلستان افزود: تا کنون ۱۶۶ طرح استان نیز جهت دریافت ۵۶۰ میلیارد تومان تسهیلات بازسازی و نوسازی به بانک‌های استان معرفی شده اند که ۲۸ واحد موفق به اخذ ۶۵.۷ میلیارد تومان تسهیلات این طرح شده اند.
 
انتهای پیام/ن
 
 
 

پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.