طبق اعلام رئیس فدراسیون فوتبال عراق دیدار تیم ملی فوتبال این کشور با ایران و بحرین در ورزشگاه بین المللی امان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران پنج شنبه هفته آتی در آخرین بازی دور رفت مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین باید به مصاف عراق برود.

این بازی ابتدا قرار بود در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شود، اما با توجه به وضعیت امنیتی کشور عراق در نهایت فیفا اعلام کرد دیدار عراق با ایران و بحرین باید در کشور ثالث برگزار شود.

برهمین اساس عبدالخالق مسعود، رئیس فدراسیون فوتبال عراق شب گذشته اعلام کرد با توجه به نزدیکی کشور اردن با عراق و اینکه اعضای کاروان این تیم برای سفر به امان نیازی به اخذ روادید ندارند، با مسئولان فدراسیون اردن برای میزبانی از ایران و بحرین به توافق رسیده اند.

هرچند تاکنون فیفا این موضوع را به صورت رسمی ابلاغ نکرده است، اما لحظاتی پیش عبدالخالق مسعود بار دیگر در گفتگو با سایت الکاس قطر، از بین المللی امان به عنوان میزبان این بازی‌ها نام برد.


بیشتر بخوانید: تغییرات احتمالی ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد


ورزشگاهی که در مقدماتی جام جهانی برای ایران خاطرات خوشی را رقم زده است. تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان درحالی در ورزشگاه بین المللی امان به مصاف اردن رفت که با توجه به شکست یک بر صفر از این تیم در تهران باید در ورزشگاه حریف مقابل این تیم به پیروزی می‌رسید تا شانس صعودش به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی زنده بماند. در نهایت شاگردان برانکو ایوانکوویچ با گل‌های علیرضا نیکبخت واحدی و علی دایی ۲ بر صفر تیم محمود الجوهری را شکست داد و سرانجام به عنوان صدرنشین گروهی که قطر و لائوس هم در آن حضور داشتند به مرحله بعدی صعود کرده و در نهایت به جام جهانی رسید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از جام جهانی قطر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار