مربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت: امروز در آخرین بازی مرحله گروهی برای کسب صدرنشینی و ادامه روند پیروزی‌ها به مصاف تیم روسیه خواهیم رفت که بی شک سخت خواهد بود.

نصراله‌زاده: بازی برابر مصر در لحظاتی گره خوردبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، محسن نصراله‌زاده مربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: با توجه به اینکه بازی‌های رو در رو با مصر همیشه نزدیک و سخت بوده است، آمادگی یک بازی درگیرانه و سخت را داشتیم. ولی روند بازی به ما نشان داد که پیروزی راحت‌تری را نسبت به بازی‌های قبلی با مصر خواهیم داشت.

بازی برابر مصر در لحظاتی گره خورد

او ادامه داد: لحظاتی از بازی گره خورد و حساسیت زیادی ایجاد شد، اما با توجه به پتانسیل بالای بازیکنان و تجربه آنها، به راحتی این موضوع را کنترل کردیم.


بیشتر بخوانید: عملکرد تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در سال ۹۷


مربی تیم ملی فوتبال ساحلی افزود: خوشبختانه با این پیروزی به جمع چهار تیم صعود کردیم و امروز در آخرین بازی مرحله گروهی برای کسب صدرنشینی و ادامه روند پیروزی‌ها به مصاف تیم روسیه خواهیم رفت. تیمی که با بازی ساده، اما کاملا برنامه‌ریزی شده و حرفه‌ای مسابقات را با پیروزی پشت سر می‌گذارد. بی شک برای امشب بازی سختی در پیش داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار