رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک همدان گفت: قیمت پوشاک نسبت به سال گذشته ۴۰ تا ۵۰ درصد افزایش داشته اما دلیل آن فروشندگان نیستند بلکه هزینه‌های تمام شده تولید است.

قیمت پوشاک در همدان ۵۰ درصد افزایش یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت ناصری، رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک همدان با بیان اینکه قیمت‌ پوشاک ثبات پیدا کرده است گفت: سال گذشته دستمزد کارگر ماهیانه بین ۱۰ میلیون تا ۱۱ میلیون ریال بود اما امسال به ۲۰ میلیون ریال رسیده است.

او با تأکید براینکه هزینه‌ تولیدی‌ها در سال جاری نسبت به سال گذشته دو برابر شده است اضافه کرد: با وجود اینکه قیمت ارز کاهش یافته شده، اما هزینه‌ها در اکثر بخش‌های تولید پوشاک دو برابر شده است.

ناصری با اشاره به اینکه قیمت پوشاک نسبت به سایر کالاها کمتر افزایش داشته است بیان کرد: فروشندگان تمایلی به گرانفروشی ندارند چراکه اگر نتوانند اجناس فصلی خود را به فروش برسانند، مجبور می‌شوند در اواخر فصل فروش فوق‌العاده برگزار و اجناس را زیر قیمت به فروش برسانند.

او با اشاره به اینکه افزایش قیمت ارز باعث کاهش واردات شده است ادامه داد: البته با توجه به تثبیت قیمت‌ها و کاهش مواد اولیه ممکن است با فرارسیدن سال جدید شاهد رونق بیشتر واردات پوشاک به کشور باشیم.

انتهای پیام/ ش

افزایش ۵۰ درصدی قیمت پوشاک در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.