مهم‌ترین حوادث امروز (شانزدهم آبان ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (پنجشنبه شانزدهم آبان ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای وکشف سرقت

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری‌های ۱۱ و ۱۴ خرمشهر با اقدامات تخصصی ۴ سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی ۳ عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.


او ادامه داد: متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۱۲ فقره سرقت از قبیل سیم برق، منزل، مغازه، اماکن خصوصی، اماکن دولتی و سایر عناوین در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف کردند.

رهاسازی یک قطعه پرنده شبگرد مصری

علی فتحی نیا رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان گفت: یک قطعه شبگرد مصری که توسط همیار محیط زیست به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبادان تحویل داده شد، پس از تیمار و اطمینان از سلامت پرنده به دامان طبیعت برگشت.

او درخصوص این پرنده گفت: شبگرد مصری از تیره شبگردان است و تاکنون چهار نوع آن در ایران شناسایی شده است. پرنده شبگرد بیشتر در مناطق بیابانی و شنزار‌ها زیست می‌کند، رنگ پرو بال این پرنده به گونه‌ای است که برای استتار در این زیستگاه کاملا مناسب است.

گونه شبگرد مصری ۲۵ سانتیمتر طول دارد و پرنده‌ای شب زی با بال‌های بلند، چشمان بزرگ و خیره و دارای منقاری کوچک است و بیشتر از حشرات تغذیه می‌کند و پروازی کاملاً بی سر و صدا دارد.

انفجار ناشی از نشت گاز در روستای رمیله

شامگاه گذشته  انفجار ناشی از نشت خطوط گاز شهری در روستای رمیله موجب شد دو واحد مسکونی به طور کامل تخریب شوند و به چند منزل دیگر خسارت وارد شود.

در این حادثه ۱۰ نفر مجروح شدند.

بنابر اعلام روابط عمومی آتش نشانی آبادان این حادثه تلفات انسانی نداشته و بررسی های بیشتر در حال انجام است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.