تلاش رژیم صهیونیستی برای کمک به شبه‌نظامیان کُرد سوریه

معاون وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در سخنانی اعلام کرد این رژیم به هر نحوی که بتواند به شبه‌نظامیان کُرد سوریه کمک می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، معاون وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در سخنانی در کنست  (پارلمان رژیم صهیونیستی) گفت این رژیم به هر نحوی که بتواند به شبه‌نظامیان کُرد سوریه کمک می‌کند.

معاون وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفته نمی‌تواند درباره اینکه اسرائیل چطور به این شبه‌نظامیان کمک می‌کند وارد جزئیات بیشتری شود.

پیش از این شورای دموکراتیک کرد سوریه، در بیانیه‌ای آمادگی خود را برای مذاکره با دولت سوریه با هدف مقابله با تهدید‌های ترکیه علیه این کشور اعلام کرد. شورای دموکراتیک سوریه همچنین بر آمادگی خود برای شروع مذاکره با دولت سوریه بدون اعمال پیش شرط و بر اساس اصول ملی مورد توافق سوری‌ها تاکید کرد.

علاوه بر این، این نهاد ادعا کرد که موضعش درباره مذاکره با دولت دمشق از زمان آغاز بحران سوریه ثابت بوده و تفاهم نظامی بین نظامیان این نهاد و ارتش سوریه تحت نظارت روسیه، آغازگر روند اعتمادسازی برای تکمیل آزادسازی خاک سوریه از چنگ اشغالگران ترکیه و در نهایت آزادسازی عفرین است.

این در حالی است که وزارت دفاع سوریه چهارشنبه گذشته از نیرو‌های دموکراتیک سوریه خواست برای مقابله با تهدید‌های خارجی با ارتش این کشور همراه شوند. شورای دموکراتیک سوریه هم به دنبال آن اعلام کرد اگر با دمشق بر سر اداره منطقه شمال شرق سوریه به توافق دست یابد به ارتش سوریه ملحق می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۷ آبان ۱۳۹۸
انسان و اهداف خلقت یعنی وحدت
جنگ و کشتار یعنی اسرائیل
و آتش افروزی برای بقا
کمی تدبیر معادل تمام قدرت اهریمنی
اگر پیرو یک هدف باشند متحد هیچ دشمنی جرائت نمی کند دست درازی کند
آخرین اخبار