رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درباره تیم ملی فوتبال جوانان توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر محمدی درباره برتری تیم ملی فوتبال جوانان ایران مقابل قرقیزستان در رقابت‌های انتخابی قهرمانی آسیا بیان کرد: در بازی اول هر تورنمنتی مهم کسب ۳ امتیاز است و به این تیم امیدواریم تا با نتیجه گیری در بازی‌های بعدی به مرحله نهایی صعود کند.

او درباره شانس صعود این تیم به جام جهانی زیر ۲۰ سال گفت: پیروزی ۳ بر صفر مقابل قرقیزستان تمام ظرفیت تیم جوانان نیست، اما امیدوارم در بازی‌های بعدی بهتر باشیم.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درباره بازی‌های دشوار تیم ملی امید در رقابت‌های انتخابی المپیک گفت: طبیعی است کارمان در این رقابت‌ها سخت است، اما اکنون تمرکزمان روی تیم جوانان است و در زمان مناسب درباره تیم امید هم صحبت می‌کنیم. تیم امید شرایط خوبی پیدا کرده و امروز (چهارشنبه) اولین روز اردویش بود. کادر فنی تیم ملی امید تکمیل شده و به نظر من این تیم در مسیر درستی قرار گرفته است.

او درباره اینکه به نظر می‌رسد امارات سخت‌ترین حریف تیم ملی جوانان است، بیان کرد: امارات رقیب سنتی ما است و شروع خوبی هم در این رقابت‌ها داشت و چهار گل به نپال زد. امیدوارم شرایط خوبی در بازی سوم مان داشته باشیم و این تیم را شکست بدهیم.


بیشتر بخوانید: تیم ملی فوتبال جوانان ایران ۳ - قرقیزستان صفر/ یوزهای جوان گام نخست را محکم برداشتند


انتهای پیام/

اظهارات محمدی درباره تیم ملی جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار