سخنگوی کمیسیون عمران گفت: قرار است که مجلس در پایان فصل پاییز گزارشی را از بنیاد مستضعفان و شهرداری درباره روندبازسازی پلاسکو مطالبه کند که نتیجه آن را اعلام خواهیم کرد.


مجلس پایان آذر ماه از بنیاد مستضعفان و شهرداریگزراش روند باسازی پلاسکو را مطالبه می‌کند/روند ساخت پلاسکو به کندی پیش می‌رودصدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به روند کند بازسازی ساختمان پلاسکو، اظهار کرد: سال گذشته کمیسیون عمران بازدیدی از روند ساخت پلاسکو به عمل آورد که به دلیل شرایط طبقات زیرین و محدودیت‌های میراث فرهنگی که در اطراف این ساختمان وجود دارد، روند ساخت به کندی پیش رفته است.

او افزود: در حال حاضر ساخت پلاسکو در حال انجام است، امیدواریم که بعد از اتمام عملیات ساخت زیرزمین و همکف ادامه ساخت دیگر طبقات ساختمان با سرعت بالایی ادامه پیدا کند.


بیشتر بخوانید: روند ساخت پلاسکو از برنامه زمانبندی عقب است


سخنگوی کمیسیون عمران خاطر نشان کرد: قرار است که مجلس در پایان فصل پاییز گزارشی را از بنیاد مستضعفان و شهرداری درباره روندبازسازی پلاسکو مطالبه کند که نتیجه آن را اعلام خواهیم کرد.

گفتنی است، بعد از تخریب ساختمان پلاسکو مقرر شده بود  این ساختمان در دو سال بازسازی شود، اما با گذشت بیش از سه سال روند ساخت این ساختمان با کندی پیش می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار