هواشناسی بوشهر از کاهش سرعت وزش باد از امشب خبر داده و اعلام کرده است از فردا تا اوایل هفته آینده ناپایداری‌های جوی در استان رخ می‌دهد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بر اساس اعلام هواشناسی استان بوشهر، وزش باد شمال غربی در ساعاتی از وقت امروز در  استان به ویژه بر روی دریا و سواحل ادامه می‌یابد اما پیش بینی می‌شود سرعت وزش باد از امشب به‌تدریج کاهش یابد.

همچنین در ساعاتی از فردا (پنجشنبه) تا اوایل هفته پیش رو، با عبور متناوب امواج ناپایدار جو از جنوب غرب کشور افزون بر افزایش ابر، احتمال وقوع ناپایداری‌های جوی به صورت بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد در برخی نقاط به ویژه بر روی دریا، وجود دارد.

هواشناسی، آسمان استان بوشهر را تا پیش از ظهر فردا، صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط غبار محلی و گرد و خاک، گاهی افزایش ابر و فردا در نواحی شمالی خلیج فارس احتمال بارش باران پیش بینی کرده است.

جهت وزش باد نیز بیشتر شمال غربی تا غربی و از امشب متغیر با سرعت ۱۰ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده اما اعلام شده در ساعاتی از امروز تا امشب در سواحل و بر روی دریا سرعت وزش باد به ۴۲ کیلومتر در ساعت هم خواهد رسید.

ارتفاع موج دریا هم امروز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در فاصله از ساحل ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر و از امشب به تدریج ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

پیش بینی شده امروز بیشترین دما با ۳۵ درجه از عسلویه و دیر گزارش شود و کمترین دما در صبح فردا نیز با ۱۵ درجه در جم به ثبت برسد.

فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ۰۲:۲۸ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۱۰:۳۵، مد دوم دریا ساعت ۱۷:۳۵ و جزر دوم دریا ساعت ۲۲:۴۵ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

پیش بینی وضع جوی و دریایی استان بوشهر

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.