استاندار قزوین گفت: سند آمایش علم و فنآوری نقشه راه استان است و باید با جامعیت و استفاده از نظر همه کارشناسان بتواند راهبرد همه جانبه آینده استان را مشخص کند.

یه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،هدایت الله جمالی پور در کارگروه پژوهش و فناوری استان تاکید کرد: سند آمایش مقدمه توسعه استان است و در تدوین آن باید ضمن مطالعه ظرفیت‌ها و نیاز‌ها برای هدایت توسعه استان برنامه منطقی داده شود.

او اضافه کرد: در سیستم‌های مختلف برنامه‌های متعددی داریم مانند سند توسعه صنعتی که ضمن بررسی آن‌ها باید چشم انداز روشنی برای آینده پیش بینی کنیم.

استاندار قزوین گفت: در تدوین سند آمایش باید به پیوستگی‌ها و ظرفیت‌های واقعی و پیوند‌ها هم توجه شود و بگوییم چه نیازی داریم و در چه مسیری باید حرکت کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین هم گفت : در سندآمایش به آینده پژوهی توجه شده و با برگزاری دوره‌های تخصصی وآموزشی برای تبیین آن اقدام شده، اما اشکالاتی هم داردکه باید برطرف شود.

یاری افزود: سند آمایش برای اولین بار در کشور در استان قزوین تهیه شده و قبول داریم که اشکالاتی دارد که حتما با نظر کارشناسان آن را برطرف خواهیم کرد.
انتهای پیام/.
 

استاندار : سند آمایش مقدمه توسعه استان است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار