قنبری نیکدل از برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی دراین شهرخبرداد و گفت:۱۱۰۰عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نعمت‌الله قنبری نیکدل رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار ضمن بیان اینکه به مناسب هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب در محل سالن نگارخانه بهار شهر گرمسار بر پا خواهد شد، گفت: در این نمایشگاه یک هزار و ۱۰۰ عنوان کتاب عرضه می‌شود.

او ضمن بیان اینکه این نمایشگاه هجدهم لغایت بیست و هشتم آبان ماه سال جاری به مدت ۱۰ روز آماده میزبانی از علاقه‌مندان حوزه کتاب خواهد بود، افزود: در این نمایشگاه‌ها کتاب‌هایی با موضوعات شعر، کودک و نوجوان، داستان و رمان، انگیزشی، روانشناسی، دانشگاهی و ... عرضه خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار ضمن بیان اینکه این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت هشت الی ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ الی ۱۹ میزبان علاقه‌مندان کتاب است، ابراز داشت: با توجه به گسترش فضای مجازی می‌بایست زمینه را برای گسترش مطالعه فراهم کرد که یکی از این راه‌کار‌ها عرضه کتاب خواهد بود.

قنبری نیکدل ضمن بیان اینکه روح انسان برای تکامل نیازمند غذا است که بهترین تغذیه کتاب و مطالعه محسوب می‌شود، تصریح کرد: همان‌طور که جسم نیازمند غذا خواهد بود روح نیز برای پرورش خلاقیت به مطالعه نیاز دارد لذا کتاب بخش جدانشدنی از جامعه امروز است.

او افزود: برای توسعه و پیشرفت کشور باید فرهنگ مطالعه در آن جامعه نهادینه شود که قطعاً این مسیر به همراهی و تلاش همه‌جانبه مسئولان نیاز دارد که انتظار می‌رود برای افزایش سرانه مطالعه گامی به جلو بردارند.

انتهای پیام/ح

نمایشگاه کتاب گرمسار هجدهم لغایت بیست و هشتم آبان ماه برگزار می شود

برچسب ها: وزارت ارشاد ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.