ذبیح‌اللهی با بیان اینکه راه‌اندازی هیأت تنیس در برخی شهرستان‌های این استان در برنامه است، گفت: این ورزش در شهرستان سمنان مشکل سخت‌افزاری دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  بهاره ذبیح‌اللهی رئیس هیأت تنیس استان سمنان با اشاره به برنامه‌های هیأت تنیس استان سمنان گفت: در هفته تربیت بدنی مسابقات آدینه در رده سنی آزاد برگزار شد و در رده سنی نونهالان، بین ۱۸ سال ورزشکار در مسابقات شرکت کردند و مسابقات بانوان نیز در رده سنی آزاد برگزار شد.

او افزود: در آخرین روز هفته تربیت بدنی، مسابقات تنیس پیشکسوتان برای نخستین بار در استان سمنان برگزار شد و ورزشکاران از شهرستان‌های مهدی‌شهر، گرمسار و شاهرود که قطب‌های فعال تنیس این استان هستند، در این رقابت‌ها حضور داشتند.

رئیس هیأت تنیس استان سمنان تأکید کرد: در رده سنی پیشکسوتان هم برای نخستین بار مسابقات استانی برگزار شد و استقبال خوبی از این رقابت‌ها صورت گرفت.

ذبیح‌اللهی با بیان اینکه در هیأت تنیس استان سمنان نگاه استانی وجود دارد، تصریح کرد: نخستین برنامه‌ام در این هیأت، رساندن سطح ورزش تنیس استان به یک توازن است؛ به‌طور مثال در شهرستان‌هایی مانند دامغان و آرادان ظرفیت‌ها و بازیکنان خوبی داریم که برای آموزش و یادگیری به شهر‌های دیگر این استان سفر می‌کنند.

او با تأکید بر اینکه در شهرستان‌های دامغان و آرادان هیأت تنیس فعالیت ندارد، اضافه کرد: فعال کردن هیأت تنیس این شهرستان‌ها را در برنامه داریم؛ از طرفی در برخی شهرستان‌های استان سمنان مشکل سخت‌افزاری وجود ندارد، یعنی زمین تنیس داریم، اما غیرفعال و بدون استفاده رها شده است و می‌خواهیم با تعامل این زمین‌ها را فعال کنیم تا بتوانیم جمعیت تنیسور‌های استان را بالا ببریم.

رئیس هیأت تنیس استان سمنان با اشاره به اینکه به‌طور مثال شهرستانی مانند سمنان از درصد بالای مربیان و بازیکنان تنیس برخوردار است، خاطرنشان کرد:، اما این شهرستان مشکل سخت‌افزاری دارد و تعداد زمین‌های تنیس پایین و ساعات استفاده از این زمین‌ها نیز کم است.

ذبیح‌اللهی تأکید کرد: باید امکانات زیرساختی ورزش تنیس در شهرستان‌های استان سمنان به توازن برسد و اجرای درست این اقدام در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/ح

تنیس استان سمنان مشکل سخت افزاری دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.