حاجی‌میرزایی نسبت به ایجاد فضای تبلیغاتی در مدارس و پیگیری این موضوع توضیح داد.

واکنش وزیر آموزش و پرورش به ایجاد فضای تبلیغاتی مدارسبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی شرکت‌های تبلیغاتی برای پیشبرد بهتر فعالیت خود، مدارس و دانش‌آموزان را هدف قرار دادند و برنامه‌های تبلیغاتی در این فضا ساخته شد که  این فعالیت‌ها در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای اعم از مثبت  و منفی به همراه داشت، به دنبال این موضوع چهارشنبه هفته گذشته گزارشی مبنی بر مقابله با تبلیغات انحصاری مدارس را منعکس کردیم.


بیشتر بخوانید: برندینگ انحصاری به سبک مدارس/ دانش‌آموزان ابزار شرکت‌های تبلیغاتی شدند؟!



به دنبال این موضوع امروز آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای از ممنوعیت این فعالیت‌ها خبر داد و محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش هم در حساب شخصی توییتر خود نوشت:

واکنش وزیر آموزش و پرورش به ایجاد فضای تبلیغاتی مدارس

«نقد خیرخواهانه خبرنگاران و فعالان فضای مجازی درباره تبلیغات شرکت‌های تجاری در مدارس را دیدم. پنج‌شنبه دستور بررسی فوری دادم.
‏متاسفانه مشخص شد قرارداد واگذاری فضای مدارس به موسسات تبلیغاتی در گذشته امضا شده بود. امروز آن قرارداد را لغو کردم.
‏اجازه ⁧‫#تجاری‌سازی فضای مدرسه‬⁩ را نمی‌دهم.»

او درباره تاثیر نقد رسانه ها در پیشبرد برنامه‌های آموزش و پرورش در واکنش به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت:

« از شما و سایر خبرنگاران محترم برای پیگیری موضوع متشکرم. در آموزش و پرورش همه مدیران باید از ظرفیت نقد و شناخت رسانه ها برای فهم بهتر موضوعات، اطلاع دقیق تر از وقایع و بهبود نقاط ضعیف عملکردی استفاده کنند.»

واکنش وزیر آموزش و پرورش به ایجاد فضای تبلیغاتی مدارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۰۸:۲۱ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
آقای وزیر لطفا درباره ی اینکه چرا ادارات و اداره کل های آموزش و پرورش از مدارس حق درصد روپوش و حق درصد کمکهای مردمی و حق درصد بوفه می خواهند آن هم بدون هرگونه پشتیبانی و یا سرانه ای که شش سال هست یک ریال به مدارس نداده اید پاسخ دهید؟!!
آخرین اخبار