بازیکن سابق سپاهان گفت: تیم سپاهان توانست در بازی امروز خط هافبک تراکتور را متوقف کند و به برتری دست یابد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هادی عقیلی بازیکن سابق فوتبال درباره اینکه دقایقی از نیمه اول توپ در اختیار تراکتوری‌ها بود، اما قلعه نویی با هوشمندی خود با آوردن رسول نویدکیا ورق را برگرداند و سپاهان از طریق ضربات ایستگاهی به گل رسید، اظهار کرد: در بیست دقیقه اول بازی تراکتور و سپاهان به خاطر برخورد‌های بازیکنان با یکدیگر چند مرتبه  بازی وقفه داشت و این یک مقدار شرایط را برای هر ۲ تیم سخت کرده بود. تراکتور در اوایل بازی کمی بهتر شروع کرده بود، اما قلعه نویی با تعویض خیلی خوبی که انجام داد در نهایت توانست میانه زمین مسابقه را از حریف تبریزی خود بگیرد.  

تراکتور روی نقاط قوت سپاهان کار نکرده بود 

بازیکن سابق سپاهان درباره اینکه این تیم اصفهانی می‌تواند یکی از شانس‌های قهرمانی باشد، گفت: تیم سپاهان توانست در بازی امروز خط هافبک تراکتور را متوقف کند. به هر حال  به جز احسان حاج صفی که می‌توانست به تنهایی روی خلاقیت فردی اش به قلب دفاعی سپاهان نفوذ کند، امامابقی بازیکنان  تراکتور نمی‌توانستند از خط هافبک حریف خود عبور کنند و این موضوع به علت تعویض دقایق اولیه قلعه نویی بود که با آوردن یک هافبک کمربند میانی تیم خود را محکم‌تر کند و این مسئله به سپاهان خیلی کمک کرد. به هر حال فشار بازی در میانه زمین مسابقه بود و هر تیمی بر میانه زمین مسلط می‌شود آن بازی را پیروز می‌شد. سپاهان روی نقطه قوت خود توانست گل بزند و تراکتور روی این نقطه قوت حریفش کار نکرده بود. به هر حال  برخلاف بازی‌های قبلی که کی روش استنلی ضربات سر را به سختی  می‌زد، اما در این بازی آزادانه ضربه سر زد. تراکتوری‌ها در صحنه گل اول سپاهان تمرکزشان بر روی کی روش استنلی معطوف شده بود، اما سجاد شهبازاده که خیلی از دقایق خارج از بازی بود در نهایت توانست در آن صحنه خودش را در موقعیت گلزنی قرار بدهد و گل قشنگی بزند.  

بازیکنان تیم ملی جوانان هیچ وقت پا پس نکشند  

عقیلی درباره اینکه بازی‌های تیم ملی جوانان از فردا شروع می‌شود و اینکه توصیه روحیه بخش او به بازیکنان جوان، گفت: من این موضوع در گذشته هم به بازیکنان جوان گفتم که چه بخواهند یا نخواهند آینده فوتبال ایران هستند و تیم ملی جوانان  تیم فوق العاده خوبی است که بازیکنان خلاق و باهوش در این تیم زیاد وجود دارد و به طور حتم با اقتدار از گروه خود صعود می‌کنند. به بازیکنان جوان توصیه می کنم که  از دقیقه یک تا نود بازی و حتی دقایق وقت اضافه هم آماده باشند یعنی هیچ وقت پا پس نکشند و کماکان فشار را برحریف بیاورند، چون در ایران بازی می‌کنند و مهم است که این بازی‌ها را با ۹ امتیاز تمام کنند تا به مرحله بعدی صعود کنند.  


بیشتر بخوانید: سپاهان ۲ - تراکتور صفر/ شاگردان قلعه نویی با اقتدار در صدر ماندند/ دنیزلی در باخت هت‌تریک کرد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار