سعید عاکف گفت:هرکاری در عرصه بزرگداشت شهدا شود کم است و ملت ما بیش از این ها به شهدا مدیون هستند.

شهدای هنرمند مظلوم هستندبه گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید عاکف نویسنده کتاب «خاک های نرم کوشک» درباره مراسم پاسداشت شهدای هنرمندگفت:به نظرم هرکاری در عرصه بزرگداشت شهدا شود، کم است و ملت ما بیش از این ها به شهدا مدیون است.

وی با بیان اینکه شهدای هنرمند مظلوم هستند،گفت:باید باکیفیت و به بهترین نحو این گونه مراسم ها برگزار شود.این مراسم بسیار کارنیکو و شایسته ای است که امیدوارم در شان نام و یاد شهدای هنرمند برگزار شود.

عاکف افزود:امروز هزینه های بسیاری در امورفرهنگی و هنری می شود و اگر این هزینه ها صرف اموری نظیر ترویج سیره و راه شهدا شود و مکتوب و ماندگار است و بسیار موثر خواهد بود.

وی در ادامه افزود:ما در عرصه هنر، شهدایی نظیر سیدشهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی راداریم که هنوز پس از سالها راه و منش وی چاره ساز و راهگشاست؛چهره هایی نظیر شهید سعید جانبزرگی،شهید رهبر،شهید حمیدرضانظام و بسیاری از شهدای این عرصه راداریم که هنوز جای پرداخت بسیاری دارند.

مراسم پاسداشت شهدای هنرمند باعنوان شاهدان شیدایی به همت سازمان بسیج هنرمندان کشور بیست و هفتم آبان ماه در تالار اندیشه حوزه هنری باحضور جمعی از خانواده های معظم شهدا و مسئولان لشکری و کشوری و جامعه فرهنگ و هنر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ادبیات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار