رئیس کمیته امداد گهواره گفت : تا پایان مهر سالجاری ۵میلیارد و ۹۷۶میلیون ۶۶۰هزار ریال با همت خیرین گرانقدرجمع آوری گردید.

کمک قریب ۶ میلیارد ریالی خیرین به نیازمندانقدمی رئیس کمیته امداد گهواره  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت : تا پایان مهر سالجاری ۵میلیارد و ۹۷۶میلیون ۶۶۰هزار ریال با همت خیرین گرانقدر و نوع دوست جمع آوری گردید.

قدمی  گفت : تا پایان مهر سالجاری مبلغ ۱۲۳میلیون ریال بصورت نقدی و ۵میلیاردو ۸۵۳میلیون و۶۶۰هزار ریال غیر نقدی به خانوار های نیازمند و تحت حمایت با همت خیرین گرانقدر و نوع دوست مساعدت گردیده است .

او افزود : گهواره دارای یک مرکز نیکوکاری بوده که اعضای فعال هیات عامل آن ۷ نفر می باشد و پنج عضو افتخاری هم مشغول فعالیت هستند.

او بیان کرد: در مدت مشابه سال ۹۷ میزان کمک های نقدی و غیر نقدی به این مرکز مبلغ ۲میلیارد ۲۴۱میلیون ۸۰۶هزار ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه سالجاری که مبلغ ۵ میلیاردو۹۷۶میلیون ۶۶۰هزار ریال بوده از رشدی ۲۶۷ درصدی برخوردار گردیده است .


اعطای بیش از ۵میلیارد ۲۰۰میلیون  ریال تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی

 

 

قدمی با اشاره به اعطای بیش از ۵میلیارد ۲۰۰میلیون  ریال تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی از ابتدای سالجاری تا پایان مهر ماه گفت : تا پایان مهر ماه سالجاری تعداد ۲۰۲ فقره تسهیلات کارگشایی در راستای مساعدت و جبران بخشی از هزینه های : تحصیلی ، جهیزیه، درمان، پرداخت بدهی ،مسکن و... مددجویان  پرداخت گردید.

او  افزود : وام پرداختی درطی مدت مشابه سال ۹۷ تعداد ۹۴ فقره بوده که در مقایسه با سالجاری رشد ی ۲۱۵ درصد ی داشته است .همچنین مبلغ تسهیلات پرداختی در سال گذشته ۲میلیارد و ۳۹۰میلیون ریال بوده است که در مقایسه با سالجاری که مبلغ ۵ میلیارد و ۲۰۰میلیون  بوده از رشدی ۲۱۷ درصدی برخوردار شده است.

انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.