رحیم گل زاده بعنوان سرپرست دادسرای ناحیه ۱۲ امام‌خمینی تهران انتخاب شد.

رحیم گل زاده سرپرست دادسرای ناحیه ۱۲ امام‌خمینی تهران شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم تکریم و معارفه سرپرست دادسرای ناحیه ۱۲ تهران (امام‌خمینی) صبح امروز سه شنبه ۹۸/۸/۱۴ با حضور علی القاصی دادستان تهران، معاونین، قضات و کارمندان این دادسرا در محل دادسرای ناحیه ۱۲ امام‌خمینی برگزار شد.

دادستان تهران در این جلسه ضمن معرفی رحیم گل زاده بعنوان سرپرست دادسرای ناحیه ۱۲ امام‌خمینی تهران، از زحمات و تلاش‌های فرشاد غلامی‌منفرد در دوران تصدی در این دادسرا تقدیر و تشکر و برای گل راده آرزوی موفقیت کرد.

همچنین القاصی دادستان تهران قبل از مراسم تکریم و معارفه سرپرست دادسرای ناحیه ۱۲ تهران به صورت سرزده از شعب اجرای احکام کیفری و نیز شعب بازپرسی این دادسرا بازدید و ضمن بررسی سطح عملکرد شعب قضایی، از تلاش‌های قضات و کارکنان این دادسرا نیز تقدیر و تشکر کرد.

وی در این بازدید از نزدیک با برخی مراجعین گفتگو و ضمن استماع مطالبات آن‌ها، دستورات قضایی لازم را در این خصوص صادر کرد و کیفیت ارائه خدمات به مراجعین را جویا و برای بهبود هرچه بهتر کیفیت خدمات دستوراتی را به سرپرست جدید ابلاغ کرد.

لازم به ذکر است که پیش از این گل زاده بعنوان معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۶ (بعثت) تهران مشغول به خدمت بوده است.

«دادسرای ناحیه ۱۲ امام‌خمینی در خیابان خیام - ضلع شمالی پارک شهر - جنب سالن ورزشی شهدای هفت تیر قرار دارد و حوزه قضایی منطقه ۱۲ شهرداری تهران را شامل می‌شود.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار