سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنانم در باخت امروز مقصر نیستند و من تمام مسئولیت این باخت را می‌پذیرم.  

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل استقلال تهران بیان کرد: گل بچگانه‌ای از استقلال خوردیم و بعد هم نتوانستیم خود را پیدا کنیم. ضمن اینکه آمادگی خوبی در این بازی نداشتیم. ۶ بازیکن ما قبل شروع بازی مصدوم بودند.

او افزود: هفته گذشته مشکلات فراوانی گریبانگیر تیم بود و با این مسائل نمی‌توان مقابل تیم قوی قرار بگیریم. در واقع بدترین باخت من در دوران مربیگری ام مقابل استقلال بود و در مورد تیمم خیلی چیز‌ها دستگیرم شد.  

او در ادامه بیان کرد: بازیکنانم در باخت امروز مقصر نیستند، چون پولی دریافت نکرده اند. من تمام مسئولیت این باخت را می‌پذیرم. وقتی ۵ گل دریافت می‌کنید چطور می‌توانید آنالیزی از این بازی داشته باشید؟ ما دو هفته پیش مقابل تراکتور پیروز شدیم و اصلا همچین تصوری نداشتم که رئال مادرید هستیم. بعد از این باخت مقابل استقلال هم تیم دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود و تنها ۲ امتیاز عقب افتادیم.

اسکوچیچ افزود: هیچ حمایتی از ما صورت نمی‌گیرد و شرایط نرمال نبود. به استقلال بار دیگر بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. خیلی سخت است بخواهم بعد از این بازی صحبت کنم.

او همچنین در مورد میل پایین تیم صنعت نفت به حمله بیان کرد: من هیچ بازیکن دفاعی روی نیمکت تیمم ندارم. در هیچ جای دنیا چنین چیزی نیست و من واقعا دفاع وسط و راست ندارم. بازیکنانم در پست دفاع چپ مصدوم هستند. هافبکی به کار گرفتم که یک ماهی بود بازی نکرده بود مشکلات زیاد است و نمی‌خواهم تیمم را بابت باخت امروز محاکمه کنم. ما همچنان بالا هستیم، اما بد باختیم و خیلی درس‌های زیادی از این بازی گرفتیم. با نتیجه باخت یا برد باید شخصیت خود را نشان دهیم. من باخت را می‌پذیرم.


بیشتر بخوانید: استقلال ۵ - صنعت نفت آبادان صفر/ توفان آبی از تبریز به تهران رسید


انتهای پیام/

اظهارات اسکوچیچ در نشست خبری بعد از بازی با استقلال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Spain
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
دریافتیشون رو از فتحی گرفتن بنظر میرسه
آخرین اخبار