معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: ثبت اطلاعات هویتی تمام ورزشکاران و دست اندرکاران ورزشی در سامانه مبین الزامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سید احمد هاشمی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: کلیه‌ی ورزشکاران دست اندرکاران ورزشی مربیان داوران و سایر نقوش ورزشی باید در سامانه مبین ،پایگاه ملی سرمایه انسانی اداره، ورزش و جوانان ثبت نام کنند.

او افزود: برنامه ریزی وزارت و رزش و جوانان و اختصاص میزان اعتبار برای هر استان براساس دو معیار ثبت اطلاعات ورزشکاران آن استان در سامانه مبین و تعداد ورزشکاران سامان یافته و بیمه شده انجام می‌گیرد.

هاشمی ادامه داد: استان یزد در حال حاضر رتبه اول در زمینه بیمه شدگان ورزشی در کشور را به خود اختصاص داده است این مسئله در اکثر شهرستان‌های استان رشد مثبت داشته است.

معاون توسعه ورزش استان یزد بیان کرد: یک از دشوارترین مسائل در حوزه ورزش مجاب کردن ورزشکاران به استفاده از بیمه ورزشی است که با برنامه ریزی‌های خوبی که در استان انجام شده نتایج قابل قبولی کسب شده است.

هاشمی ادامه داد: امسال اعتبارات ورزشی رشد قابل قبولی داشته است و امیداوریم با همکاری ورزشکاران و دست اندرکاران ورزشی استان اعتبارات قابل توجهی برای استان دریافت کنیم.

انتهای پیام/ی

تمام ورزشکاران استان اطلاعات هویتی خود را در سامانه مبین ثبت کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهردادطاهری
۱۹:۲۱ ۱۱ تير ۱۳۹۹
ثبت غیرفعال است برنامه ناقص
Iran (Islamic Republic of)
مبین
۲۱:۵۳ ۱۷ دی ۱۳۹۸
من برای مسابقات مدرسه باید چه کار کنم من قبلا به مربیم دادم بیمه ورزشیو