عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی کسر ارزش افزوده با حضور آذری جهرمی خبر داد.


توضیحات وزیر ارتباطات درباره کسر هزینه از مردم از طریق پیامک‌های تبلیغاتی/ تشکیل کارگروه برای بررسی این موضوععبدالله رضیان، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری در نشست امروز عصر این کمیسیون گفت: آذری جهرمی درباره سوال سیدفرید موسوی نماینده مردم تهران درباره موضوع ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و کسر هزینه از مردم در نشست امروز حضور یافت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توضیحاتی را در این مورد و همچنین درباره کُدی که چند روز پیش درباره کسر ارزش افزوده از مردم انجام می‌شده برای نمایندگان ارائه کرد.

رضیان اظهار کرد: آذری جهرمی اعلام کرد، برخی از اشخاص در قالب شرکت‌ها اداره نرم‌افزارهایی را بر عهده داشتند و با ارسال پیامک‌هایی برای کاربران حتی بدون دریافت پاسخ هزینه‌هایی را از مشترکان کسر می‌کردند.

او تصریح کرد: قرار شد هیئتی متشکل از اعضای کارگروه ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تشکیل شده و بر روی ۲ اپراتور همراه اول و ایرانسل بررسی‌های لازم را انجام دهند تا مشخص شود چه میزان از حساب مشترکان برداشت شده و چه شرکت‌هایی در این میان دخیل بوده‌اند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: گزارش این کارگروه بعد از قرائت در کمیسیون صنایع و معادن به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: کسی که مقابل شرکت‌های بر ارزش افزوده مخالفت کرد ما بودیم نه آقای وزیر


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار