زمانپور گفت: سطح بالای بازی‌های دانشگاهی برای من هم عجیب بود و البته از این موضوع خیلی خوشحال هستم.  

سطح بالای بازی‌های دانشگاهی برای خودم عجیب بودآزاده زمانپور، سرمربی تیم بانوان بسکتبال ۳ نفره دانشگاه آزاد اسلامی پس از کسب عنوان سومی جهان در گفت‌ و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: این اولین مقام تیمی بانوان بود که یک اتفاق بزرگ و ارزشمندی محسوب می‌شود. سطح مسابقات بسیار بالا بود. در دور مقدماتی با کشور‌های سنگال، شیلی و اوگاندا بازی کردیم. مقابل سنگال شکست خوردیم، اما مقابل اوگاندا و شیلی با انجام یک بازی خوب از سد آن‌ها گذشتیم.

زمانپور ادامه داد: بعد از آن در مرحله بعدی با اوکراین بازی کردیم. تیمی که قدرتمند بود و خود را یک پای فینال می‌دانست. آن‌ها را نیز بردیم و در نیمه نهایی با تیم چین بازی داشتیم. چینی‌ها قهرمان این دوره از بازی‌ها شدند و بسیار قدرتمند بودند. با وجود یک بازی درخشان، مقابل آن‌ها نتیجه را واگذار کردیم. در بازی رده بندی و در یک بازی تکراری با سنگال بازی کردیم و مقام سوم این بازی‌ها را به دست آوردیم.

 او درباره تفاوت تیم‌های حاضر در این دوره از بازی‌ها با رقابت‌های جهانی که یک ماه پیش برگزار شده است، گفت: قطعا تیم‌ها با همان سطح بازی‌های جهانی در این دروه از بازی‌ها شرکت نکردند، اما چیزی از تیم قبلی خود کمتر نداشتند. سطح بالای بازی‌های دانشگاهی برای من نیز عجیب بود و از این بابت خیلی خوشحال هستم.


بیشتر بخوانید: بازیکن تیم بانوان بسکتبال دانشگاه آزاد: جام جهانی سطح خیلی بالایی داشت


زمانپور درخصوص کسب سهمیه المپیک برای بانوان بسکتبال ۳ نفره ایران اظهار کرد: مسیر رسیدن به المپیک بسیار سخت است، اما تیم ما همه تلاش خود را خواهد کرد. امیدوارم فدراسیون نیز از ما حمایت کند و بچه‌ها نیز از تجربه رقابت‌های گذشته در بازی‌های انتخابی المپیک استفاده کنند.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم بسکتبال ۳ نفره دانشگاه آزاد اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار