تیم ملی کشتی امید کشورمان پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جام جهانی مجارستان صبح امروز وارد کشور شد.

اظهارات کشتی گیران ملی پوش امید کشورمان پس از بازگشت به ایرانعلی اکبر یوسفی کشتی گیر ملی پوش وزن ۱۳۰ کیلوگرم امید کشورمان پس از بازگشت به ایران و کسب مدال طلای رقابت‌های جهانی بوداپست در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: مسابقات جهانی کشتی از سطح بسیار بالایی برخودار بود و من هم در این رقابت‌ها به عنوان جوان‌ترین کشتی گیر حضور داشتم. خدا را شکر توانستم با همت و تلاشی که انجام دادم مدال طلای مسابقات جهانی را کسب کنم.

او افزود: با توجه به اینکه یکی از دوستانم در تیم ملی دچار مصدومیت شد، کادرفنی تصمیم گرفت که من را جایگزین او کند و من هم در فاصله ۶ روز مانده به آغاز رقابت‌ها به تیم ملی اضافه شدم. همان طور که گفتم خدا را شکر با تلاش خودم و کادرفنی مدال طلا را کسب کنم.


بیشتر بخوانید: بنا: می‌توانیم شاهد نسل طلایی کشتی گیران باشیم/ از وزارت ورزش درخواست دارم کمبود‌ها را رفع کند


ملی پوش وزن ۱۳۰ کیلوگرم امید کشورمان گفت: ابتدا در دور اول با قرعه استراحت رو به رو شدم و بعد از آن در دور دوم موفق شدم کشتی گیر فنلاندی را شکست دهم. بعد از پیروزی در آن مسابقه به دور سوم راه پیدا کردم. در دور سوم هم توانستم برابر کشتی گیری از کشور آلمان به پیروزی دست پیدا کنم و همچنین در رقابت ما قبل فینال هم به مصاف حریفی از ترکیه رفتم که در دوره گذشته به مقام سوم جام جهانی دست پیدا کرده بود. خدا را شکر خدا را شکر توانستم او را هم شکست دهم و به دیدار پایانی راه پیدا کنم.

او ادامه داد: در دیدار فینال با توجه به اینکه حریف گرجستانی از ناحیه کتف مصدوم شد و نتوانست در مسابقه شرکت کند، به همین علت من به مقام اول جام جهانی رسیدم.

ملی پوش وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشورمان گفت: همان طور که می‌دانید آرزوی هر ورزشکاری است که در رقابت‌های المپیک حضور داشته باشد و من هم تمام تلاش خودم را انجام می‌دهم تا نظر کادر فنی تیم ملی کشتی را جلب کنم تا بتوانم در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور داشته باشم.

دلخانی: تا به امروز هیچ حمایتی از سوی مسئولان صورت نگرفته است

میثم دلخانی کشتی گیر وزن ۶۳ کیلوگرم امید کشورمان پس از بازگشت به ایران و کسب مدال طلای رقابت‌های جام جهانی بوداپست مجارستان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: قبل از اینکه به رقابت‌های جام جهانی اعزام شوم قول داده بودم که مدال طلا را کسب کنم. خدا را شکر توانستم با تلاش زیاد به این عنوان دست پیدا کنم. همان طور که می‌دانید ما در کشتی قرعه سخت و آسان نداریم و تمام کشور‌ها با تمام توان وارد مسابقات می‌شوند.


بیشتر بخوانید: دایی: کشتی، ورزش ملی ما است و باید حرف اول را در دنیا بزند


کشتی گیر ملی پوش امید کشورمان درباره حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ ژاپن گفت: اوزانی که من در آن کشتی می‌گیرم المپیکی نیست و اگر کادر فنی تیم ملی بخواهد من می‌توانم وزن خودم را تغییر داده تا در مسابقات المپیک حضور پیدا کنم، زیرا حضور در مسابقات المپیک آرزوی هر ورزشکار و کشتی گیری است.

میثم دلخانی کشتی گیر وزن ۶۳ کیلوگرم امید کشورمان درباره حمایت‌های مسئولان پس از کسب عنوان قهرمانی جام جهانی گفت: تا الان هیچ حمایتی از سوی مسئولان ورزش صورت نگرفته است. فدراسیون کشتی هیچ قولی بابت پرداخت پاداش به ما نداده است.

کشتی گیر امید کشورمان گفت: قرار است تا ۱۵ روز دیگر رقابت‌های جام جهانی در تهران برگزار شود و اگر کادر فنی تیم ملی صلاح بداند امیدوارم بتوانم در آن مسابقات کشتی بگیرم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار