سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک از حذف و استاندارد سازی همه سرعت گیر ها خبرداد.

حذف و استاندارد سازی همه سرعت گیر ها در خیابان های اراکمهدی بنیادی سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری اراک  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: تمامی سرعت گیر‌ها در خیابان‌های شهر اراک حذف و استاندارد سازی شده اند.

بنیادی افزود: علاوه بر این از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۶۰ هزار تن انواع آسفالت نرم و آب در سطح شهر اراک پخش شده است و ترمیم و بهسازی کف پیاده‌رو‌ها نیز در دستور کار سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری اراک قرار دارد

او اضافه کرد: با توجه به اهمیت جمع آوری آب‌های سطحی از معابر در زمان بارندگی در سطح شهراراک با همکاری و هماهنگی حوزه معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری از ابتدای سال تاکنون ۲۰۲ هزار متر طول انواع جدول در سطح شهر اراک کارگذاری شده است.

آسفالت خیابان محسنی بدون به دلیل حذف سرعت گیر‌ها در دستور کار قرار گرفت

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری اراک با اشاره به اینکه آسفالت خیابان محسنی در دستور کار قرار گرفت و وارد فاز اجرایی شد ادامه داد:سرعت گیر‌های متعددی در این خیابان همواره موجب گلایه شهروندان بود.

او تصریح کرد: در این راستا عوامل اجرایی و ماشین‌آلات سازمان عمران در حال بهسازی و نوسازی آسفالت این خیابان برای تردد هر چه بهتر وسایل نقلیه شهروندان هستند و علائم هشدار دهنده برای اطراف محدوده طرح نصب و نکات ایمنی رعایت شده است.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.