نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت :یکی از بدترین آفت‌هایی که مانع خدمت‌رسانی دستگاه‌ها می‌شود، سفارشی عمل کردن است و مسئولان باید از آن پرهیز کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نماینده، ولی فقیه در استان قزوین در دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از بدترین آفت‌هایی که مانع خدمت‌رسانی دستگاه‌ها می‌شود، سفارشی عمل کردن است و مسئولان باید از آن پرهیز کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در دیدار آقای مهدی عبوری معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: همه مسئولان باید از این موضوع پرهیز کنند و بخاطر سفارش‌ها برنامه‌ها و اولویت‌های خدمت‌رسانی را تغییر ندهند.

امام جمعه قزوین افزود: برخی با نگاه‌های باندی اجازه نمی‌دهند کار‌ها بر اساس برنامه‌ها و اولویت‌بندی‌ها پیش برود و در کار مسئولان اختلال ایجاد می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه هر جا بر خلاف آن چه خداوند فرموده به کفار و مشرکان اعتماد کردیم، دچار آسیب شدیم ادامه داد: برخی به جای عذرخواهی از اشتباهات غلط گذشته برای اینکه بگویند ما کار اشتباهی انجام نداده‌ایم، می‌خواهند خسارت‌های بیشتری به کشور وارد کنند و لایحه FATF را که ادامه قرارداد‌های بیهوده گذشته است، مطرح می‌کنند.

* ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح اقدام ملی احداث می‌شود

مهدی عبوری معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی وزیر راه و شهرسازی هم در این دیدار بیان کرد: در حوزه تولید مسکن، طرح اقدام ملی کلید خورده است و در ۱۰ استان کشور ۴۰۰ هزار واحد احداث خواهد شد و بزودی ثبت نام آغاز می‌شود.

او افزود: اهمیت استان قزوین بر کسی پوشیده نیست و این استان دارای قابلیت‌های بسیار زیادی در حوزه جاده‌ای و حمل و نقل است.

عبوری تاکید کرد: قزوین به عنوان کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است و راه آهن قزوین رشت و آزاد راه قزوین، ساوه و بویین زهرا اتفاق بسیار خوبی در این کریدور به حساب می‌آید.
انتهای پیام/.
 

سفارشی عمل کردن مانع خدمت‌رسانی دستگاه‌ها می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.