در مراسمی از موکب داران رضوی دهه پایانی ماه صفر در مشهد با حضور جمعی از مسئولان شهری و استانی تجلیل شد.

تاخ خدمت بر سر خدمتگزاران امام رضا (ع)/تجلیل از موکب‌داران دهه آخر ماه صفر در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی گلستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی شامگاه دوشنبه در این مراسم گفت: در دهه پایانی ماه صفر امسال ۱۰۴ موکب در مشهد و ۱۴۸ موکب بین راهی به زائران امام رضا (ع) خدمت رسانی کردند.

او تصریح کرد: موکب داران رضوی در روز‌های پایانی ماه صفر امسال از چهار میلیون و ۸۰۰ هزار زائری که برای عزاداری و زیارت بارگاه منور امام هشتم علیه السلام به مشهد مشرف شده بودند پذیرایی کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: ما نوکر نوکران امام رضا علیه السلام هستیم و به این کار افتخار می‌کنیم و این تاج خدمت را نباید با هیچ چیز عوض کنیم.

صاحبقرانی افزود: اگر امام هشتم علیه السلام به ما نگاه نکند توفیق خدمت به زائران آن حضرت را پیدا نمی‌کنیم.

او تصریح کرد: موکب داری و پذیرایی از زائران امام رضا علیه السلام یک کار مردمی بود که به خوبی انجام شد.

سید محمدرضا هاشمی فرماندار مشهد هم در این مراسم گفت: تامین امنیت، اسکان و بهداشت محیط زائران امام هشتم (ع) در روز‌های پایانی ماه صفر از جمله اولویت‌های مسئولان دستگاه‌های مختلف شهرستان مشهد بوده است.

او با بیان اینکه به منظور تامین سلامت و بهداشت زائران، نظارت‌های مستمر و فوق العاده انجام شد تصریح کرد: خوشبختانه تخلف خاصی از موکب داران در مشهد گزارش نشد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

موکب داری و پذیرایی از زائران امام رضا یک کار مردمی بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.