تمرینات تیم ملی جوانان در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال پیگیری شد/ مسئولان فدراسیون نظاره گر عملکرد شاگردان پورموسویتمرینات آماده سازی تیم ملی فوتبال جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا عصر امروز (دوشنبه) پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شاگردان سیروس پورموسوی که در تیم‌های نپال، امارات و قرقیزستان هم گروه هستند و چهارشنبه این هفته نخستین بازی شان را مقابل قرقیزستان برگزار می‌کنند از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال تمرین کردند.

محمدرضا ساکت، سرپرست تیم ملی بزرگسالان در این تمرین شرکت کرده و پیش از شروع کار با صحبت‌های انگیزشی اش شاگردان پورموسوی را به نمایشی در شان فوتبال ایران ترغیب می‌کرد. پس از صحبت‌های او بازیکنان و کادرفنی دست زدند.

مرتضی محصص (رئیس کمیته فنی فدراسیون) اکبر محمدی (رئیس کمیته فنی) و سعید دقیقی (مسئول پروژه‌های عمرانی) فدراسیون فوتبال از دیگر مسئولانی بودند که تمرین را تماشا کردند.

در ادامه بازیکنان زیرنظر مربی بدنساز برزیلی تیم تمرینات بدنی انجام دادند و سپس با نظارت شریفی و خطیب، کار‌های تاکتیکی را پیگیری کردند.

محمد عسگری که به دلیل آسیب دیدگی در پای راست دقایق ابتدایی را به صورت اختصای تمرین می‌کرد در ادامه به سایر بازیکنان ملحق شده و در کار‌های گروهی شرکت کرد.

با توجه به مخالفت باشگاه استانبول اسپور با حضور اللهیار صیادمنش در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا به دلیل برگزاری این مسابقات خارج از فیفادی، رضا موسویان جایگزین این بازیکن لژیونر شد.

در جریان فوتبال درون تیمی امیرحسین نیکپور، دروازه بان سپاهانی تیم ملی جوانان دچار آسیب دیدگی جزئی از ناحیه کمر شد و برای درمان بازی را رها کرد. این دروازه بان که به نظر می‌رسد شماره یک تیم ملی جوانان است مشکل خاصی نداشته و در بخش انتهایی تمرین آمادگی اش را با واکنش‌های خوبی که مقابل ضربات ایستگاهی برخی بازیکنان داشت نشان داد.

"حمایت از ستاره‌های فردا" که شعار تیم ملی جوانان در رقابت‌های آسیایی است بین بازیکنان محبوبیت خاصی دارد و آن‌ها امیدوار هستند با حمایت هواداران نتایج خوبی کسبب کنند.


بیشتر بخوانید: پیروزی تیم ملی فوتبال جوانان ایران مقابل اندونزی


نخستین بازی تیم ملی جوانان از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه چهارشنبه ۱۵ آبان در ورزشگاه دستگردی مقابل قرقیزستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار