ششمین گردهمایی آموزشی، علمی و کاربردی مسئولان برنامه و بودجه استان‌ها و جمعیت ستادی جمعیت هلال احمر کشور در آبادان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،علی خدادادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در گردهمایی آموزشی، علمی و کاربردی هلال احمر گفت: در این همایش مشکلات مالی جمعیت هلال احمر کشور بررسی می‌شود.

او افزود: مدیران ستادی جمعیت هلال احمر استان‌های سراسر کشور نیز در این همایش حضور یافته اند تا تنگنا‌های مالی پیش رو را بررسی و راهکار‌هایی برای رفع مشکلات مالی ارائه دهند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان موضوع مورد بحث دیگر این گردهمایی را ارایه راهکار‌هایی برای اجرایی کردن برنامه ۵ ساله جمعیت هلال احمر کشور اعلام کرد وگفت: پیگیری و اجرای مراحل برنامه ۵ ساله جمعیت و نیز برنامه ریزی برای اجرای دقیق برنامه ۵ ساله از دیگر موضوعاتی است که در این گردهمایی بررسی میشود.

ششمین گردهمایی آموزشی، علمی و کاربردی مسئولان برنامه و بودجه استان‌ها و جمعیت هلال احمر کشور با حضور مشاور رییس جمعیت هلال احمر و نیز مدیر عامل دفتر برنامه و بودجه کل کشور به مدت ۲ روز در آبادان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ د

ششمین گردهمایی آموزشی، علمی و کاربردی هلال احمر

برچسب ها: هلال احمر ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.