معاون آموزش سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در جامعه امروز درخصوص مقابله با تهدیدات نوین فرهنگ سازی و آموزش باید در راس فعالیت‌ها قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون آموزش سازمان پدافند غیرعامل کشور، در سفر به استان فارس و حضور در شهر شیراز در برنامه‌های هفته بزرگداشت پدافند غیرعامل شرکت کرد.

سردار غلام عسگر کریمیان پس از حضور در ویژه برنامه آغاز هفته پدافند غیرعامل و ایراد سخنرانی در جمع مسئولان استانی از نمایشگاه ارائه دستاورد‌های پدافند غیرعامل در استان فارس دیدن کرد.

او سپس در جمع مربیان آموزشی و رابطین پدافند غیرعامل استان حضور یافت.

کریمیان معاون آموزش سازمان پدافند غیرعامل کشور، به تشریح مواردی پیرامون حوزه‌های مختلف پدافند غیرعامل پرداخت و از اقدامات صورت گرفته در استان قدردانی کرد.

او با تاکید بر اهمیت پدافند غیرعامل در دنیای امروزی، اظهار کرد: امروز دشمنان به روش‌ها و ابزار ختلفی کشور ما را تهدید می‌کنند، بر همین اساس باید در مقابل این تهدیدات نوین به پدافند غیرعامل توجه شود.

معاون آموزش سازمان پدافند غیرعامل کشور، اضافه کرد: در جامعه امروز درخصوص مقابله با تهدیدات نوین فرهنگ سازی و آموزش باید در راس فعالیت‌ها قرار گیرد و درجهت تحقق این مهم، استفاده از ظرفیت سمن‌ها، گروه‌های مردم نهاد و بسیج مردمی می‌تواند بسیار حائز اهمیت و اثرگذار باشد.

سردار کریمیان، تصریح کرد: در خصوص توسعه و مفهوم سازی پدافند غیرعامل، اداره کل پدافند غیرعامل استان آمادگی دارد تا همکاری‌های لازم را با همه دستگاه‌های اجرایی استان انجام دهد.

او گفت: تقویت پدافند غیرعامل در حوزه‌های مختلف یک از ضروریات مهم جامعه کنونی است که نیازمند توجه ویژه همه مسئولان در سطوح مختلف است.

او ادامه داد: در شرایط کنونی و توجه به گستردگی حوزه تهدیدات، مشارکت همگانی و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در جهت هم افزایی، پیشبرد اهداف و برنامه‌های پدافند غیرعامل از ضروریات است که باید به آن اهتمام کافی داشته باشیم.

سردار غلام عسگر کریمیان معاون آموزش سازمان پدافند غیرعامل کشور، با تاکید بر اهمیت پدافند غیرعامل در دنیای امروزی، اظهار کرد: امروز دشمنان به روش‌ها و ابزار مختلفی کشور ما را تهدید می‌کنند، بر همین اساس باید در مقابل این تهدیدات نوین به پدافند غیرعامل توجه شود.

کریمیان گفت در جامعه امروز درخصوص مقابله با تهدیدات نوین فرهنگ سازی و آموزش باید در راس فعالیت‌ها قرار گیرد.

او افزود: به منظور فرهنگ سازی و آموزش از فعالیت‌های بسیج مردمی در خصوص آموزش دیدن و آموزش دادن می‌توان استفاده کرد.

کریمیان پس از حضور در ویژه برنامه آغاز هفته پدافند غیرعامل و ایراد سخنرانی در جمع مسئولان استانی از نمایشگاه ارائه دستاورد‌های پدافند غیرعامل در استان فارس دیدن کرد.

او سپس در جمع مربیان آموزشی و رابطین پدافند غیرعامل استان حضور یافت.

کریمیان، به تشریح مواردی پیرامون حوزه‌های مختلف پدافند غیرعامل پرداخت و از اقدامات صورت گرفته در استان قدردانی کرد.

او با تاکید بر اهمیت پدافند غیرعامل در دنیای امروزی، تصریح کرد: امروز دشمنان به روش‌ها و ابزار مختلفی کشور ما را تهدیدمی کنند، بر همین اساس باید در مقابل این تهدیدات نوین به پدافند غیرعامل توجه شود.

معاون آموزش سازمان پدافند غیرعامل کشور اضافه کرد: در جامعه امروزدرخصوص مقابله با تهدیدات نوین فرهنگ سازی و آموزش باید درراس فعالیت هاقرارگیرد و در جهت تحقق این مهم، استفاده از ظرفیت سمن‌ها، گروه‌های مردم نهاد و بسیج مردمی می‌تواند بسیار حائز اهمیت و اثرگذار باشد.

سردار کریمیان، تصریح کرد: درخصوص توسعه و مفهوم سازی پدافند غیرعامل، اداره کل پدافند غیرعامل استان آمادگی دارد تا همکاری‌های لازم را با همه دستگاه‌های اجرایی استان انجام دهد.

او گفت: تقویت پدافند غیرعامل در حوزه‌های مختلف یک از ضروریات مهم جامعه کنونی هست که نیازمند توجه ویژه همه مسئولین در سطوح مختلف است.

کریمیان ادامه داد: در شرایط کنونی و توجه به گستردگی حوزه تهدیدات، مشارکت همگانی و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در جهت هم افزایی، پیشبرد اهداف و برنامه‌های پدافند غیرعامل از ضروریات است که باید به آن اهتمام کافی داشته باشیم.

 معاون آموزش سازمان پدافند غیرعامل کشور، با تاکید براهمیت پدافند غیرعامل در دنیای امروزی، اظهار داشت: امروز دشمنان به روش‌ها و ابزار مختلفی کشور ما تهدید می کنند، بر همین اساس باید در مقابل این تهدیدات نوین به پدافند غیرعامل توجه شود.

کریمیان گفت: در جامعه امروز درخصوص مقابله با تهدیدات نوین فرهنگسازی و آموزش باید در راس فعالیت‌ها قرار گیرد.

او افزود: به منظور فرهنگ سازی و آموزش از فعالیت‌های بسیج مردمی در خصوص آموزش دیدن و آموزش دادن می‌توان استفاده کرد.

انتهای پیام/چ

صحبت های معاون آموزش سازمان پدافند غیرعامل کشور در فارس

 

برچسب ها: استانداری ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار