مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران گفت: پس از بارش شدید باران، وقوع سیل و قطع آب شرب ۹ روستا در شهرستان گلوگاه با تلاش اکیپ امدادی آب آشامیدنی ۸ روستا وصل شد.

مجید عبدالهی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: پس از بارش شدید باران، وقوع سیل و قطعی آب شرب ۹ روستا در شهرستان گلوگاه با تلاش اکیپ امدادی تاکنون آب آشامیدنی ۸ روستا وصل و وارد مدار شده است.

او افزود: در ساعات اولیه وقوع سیل در روستا‌های شهرستان گلوگاه بلافاصله گروه‌های امدادی و گروه اتفاقات شرکت در محل حاضر شدند و پس از تلاش بی وقفه با بازسازی و ترمیم تاسیسات آبرسانی توانستند آب ۸ روستا را وصل کنند.

عبدالهی گفت: از مجموع روستا‌های مهدیرجه، ولمازو، لمراسک، ریحان آباد، تیرتاش، خورشیدکلاء، وزوار، اوراد و رمدان فقط آب شرب روستای خورشید کلاء به دلیل کدورت چشمه و فقدان راه دسترسی هنوز برقرار نشده، اما تلاش اکیپ امدادی برای وصل مجدد آب آشامیدنی این روستا همچنان ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران از توزیع آب آشامیدنی با تانکر‌های سیار در روستای خورشید کلاء تا وصل آب خبر داد و افزود: بر اساس برآورد اولیه تاکنون سیل بیش از ۲۰ میلیارد رالم خسارت به تاسیسات آبرسانی ما در این ۹ روستا‌ها وارد کرد البته کارشناسان ذیربط در حال انجام بررسی برای محاسبه دقیق خسارات هستند که متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ س

خدمت رسانی آب و فاضلاب روستایی مازندران برای حل مشکل قطع آب در گلوگاه

برچسب ها: آب و فاضلاب ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.