نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و نیرو‌های جوان مشکلات کشور برطرف می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: باید تلاش کنیم تا با تکیه به ظرفیت‌های داخلی و نیرو‌های جوان، متخصص و با انگیزه به توسعه و پیشرفت پایدار در بخش‌های مختلف دست یابیم و هیچگاه نگاهمان به آمریکا و غرب نباشد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: آمریکایی‌ها هیچگاه خیری برای مردم ما نخواسته‌اند و مذاکره با آمریکا کار غلطی است.

او اضافه کرد: مسئولان نباید حل مشکلات را در مذاکره با آمریکا بدانند چرا که همه دیدند آن‌ها هیچگاه بر عهد و پیمان خود استوار نیستند و هیچ خیری برای مردم ما نمی‌خواهند.

امام جمعه قزوین گفت: در ۱۳ آبان سه نسل متفاوت با یکدیگر تجمیع می‌شوند که امام خمینی (ره) و یارانشان، دانشجویان و دانش آموزان هستند که نشان دهنده نقش همه اقشار در وقایع مهم این روز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ارزش و جایگاه ویژه‌ای برای دانش آموزان قائل هستند و آن‌ها را همانند اساتید و مدرسین دانشگاه خطاب می‌کنند که گویای اثرگذاری این قشر در جامعه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا هم در این دیدار بیان کرد: متأسفانه برخی همچنان چشم به مذاکره دوخته‌اند و گمان می‌کنند برای حل مشکلات باید با آمریکایی‌ها مذاکره کرد.

او افزود: رهبری بار‌ها فرموده‌اند که مذاکره با آمریکا هیچ نتیجه‌ای ندارد و همه باید به این اصل مهم توجه کنند تا کشور دچار خسارت نشود.

انتهای پیام/ک

با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و نیرو‌های جوان مشکلات کشور برطرف می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.