عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت‌های منطقه باید با هوشیاری و بیداری توطئه‌های آمریکا در منطقه را خنثی کنند.

مصباححجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مراسم ١٣ آبان، گفت: امروز چهلمین سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست و طی این چهل سال و پیش از آن، آمریکا توطئه‌های زیادی علیه ملت ایران ترتیب داده است. استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دائماً برای ایران مشکل و مسئله ایجاد کرده است.

او ادامه داد: متاسفانه برخی سعی دارند طوری القا کنند که گویی این ایران است که اقدام به مخالفت و ستیزه‌جویی با آمریکا می‌کند. این در حالی است که آمریکا به طور ذاتی نه‌تنها پس از انقلاب بلکه پیش از انقلاب هم با ملت ایران ستیزه کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کار ملت ایران پاسخگویی به اقدامات آمریکا است و در طول چهل سال گذشته هم توطئه‌ها را خنثی کرده است؛ البته برای ملت ایران هم برای این کار هزینه‌ی بسیار پرداخته است.

او افزود: آمریکا در تمامی این صحنه‌ها شکست خورده است و قطعاً شکست آمریکا در صحنه فشار اقتصادی هم به زودی محقق خواهد شد.

مصباحی‌مقدم درباره توطئه‌های اخیر آمریکا در منطقه نیز تصریح کرد: آمریکا به همراه همدستان خود در مقابله با نظام جمهوری و انقلاب اسلامی در حال استفاده از تجربیات خود در منطقه غرب آسیاست و ملت‌های منطقه باید با هوشیاری و بیداری این توطئه‌ها را خنثی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار