رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: نسل چهارم و پنجم انقلاب آگاه‌تر از نسل‌های قبل هستند و مسائل روز را به خوبی درک می‌کنند.

نسل چهارم و پنجم انقلاب آگاه‌تر از نسل قبل هستند/ بعد از ۴۰ سال ملت حضوری باشکوه دارنداسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار کرد: این حضور و همت ملت بزرگ ایران ستودنی است؛ با اینکه ۴۰ سال از عمر انقلاب گذشته است، اما مردم حضوری باشکوه دارند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور درباره اینکه چگونه نسل چهارم و پنجم انقلاب می‌تواند گام دوم انقلاب را محقق کنند، گفت: نسل چهارم و پنجم انقلاب آگاه‌تر از نسل‌های قبل هستند و مسائل روز را به خوبی درک می‌کنند.

او ادامه داد: این نسل‌ها به راحتی و با سرعت پیام‌ها را دریافت می‌کنند و همراه انقلاب می‌شوند و در نتیجه به سرعت اقدامات لازم را انجام می‌دهند؛ خوشبختانه امروز این موضوع به وضوح دیده می‌شود.

نجار تصریح کرد: البته برخی‌ها می‌خواهند این نسل را ناامید کنند و بذر آن را در بین نسل ۴ و ۵ انقلاب پراکنده کنند، اما حضور جوانان در چنین راهپیمایی‌هایی ثابت می‌کند که جوانان این نسل آگاه‌تر از گذشته هستند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: شما امروز را نگاه کنید که جوانان ما در حوزه دانش‌های نوین و شرکت‌های دانش بنیان چگونه عمل می‌کنند؛ آن‌ها اقدامات ویژه‌ای انجام دادند که ستودنی است و باعث تعجب دشمن شده است.

نجار در بخش پایانی سخنانش درباره پیام حضور ملت در راهپیمایی ۱۳ آبان خاطرنشان کرد: استکبار جهانی نمی‌خواهد خوی وحشی‌گری خود را از دست دهد و همیشه با حیله‌های فراوان قصد ضربه زدن به انقلاب را دارد، اما امروز باید بگوییم زهی خیال باطل؛ هرگز ملت ما با این درجه از ایمان و باور زیر بار هیچ ظلمی نمی‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار