مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر از بارگیری بیش از یک میلیون تن کالا عمومی در بندر خرمشهر در هفت ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،نوراله اسعدی مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهرگفت: در دوره زمانی هفت ماهه نخست سال ۹۸ بیش از یک میلیون و ۳۹۷ هزار و ۸۳۱ تن کالا در مجتمع بندری خرمشهر تخلیه و بارگیری شد که از این میزان یک میلیون و ۳۰۶ هزار و ۶۶۲ تن به بارگیری اختصاص دارد و رشد ۴۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

او حجم بارگیری جنرال کارگو در مجتمع بندری خرمشهر طی این مدت را یک میلیون و ۲۹۳ هزار ۴۵۳ تن عنوان کرد و افزود: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۸ درصدی را نشان می دهد.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر در ادامه به رشد ۴۸ درصدی تردد شناورهای غیر کانتینری بالای هزار اشاره داشت و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲۶ فروند شناور غیر کانتینری بالای هزار در بندر خرمشهر تردد داشته اند.

اسعدی همچنین از رشد ۱۳ درصدی تردد کشتی مسافری ورودی در مجتمع بندری خرمشهر خبر داد و گفت: طی هفت ماهه نخست سال جاری تردد مسافران در قالب ۱۱۱ سفر دریایی از طریق پایانه مسافری دریایی خلیج فارس انجام شده است.

انتهای پیام/ د

افزایش بارگیری کالا در خرمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.