رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در قزوین گفت: آمریکا از نفوذ معنوی انقلاب اسلامی و پدیده مقاومت در منطقه می‌ترسد.

بیداری اسلامی مایه هراس استکبار جهانیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسملین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در مراسم ۱۳ آبان قزوین گفت: چالش نظامی با روسیه، چالش اقتصادی با چین و جنگ تمدنی و فکری با ایران از مهم‌ترین مشکلات آمریکا در غرب آسیا است.

حجت الاسلام و المسملین سعیدی افزود: آمریکا با چین و روسیه شاید به هر دلیلی کنار بیاید، اما بیداری اسلامی و پدیده مقاومت، حرکت انقلابیست که از ایران شروع شده و توانسته منطقه رو تحت نفوذ معنوی خود قرار دهد.

او، مسئله انرژی ونفت و نگرانی از نفوذ اسلام در جهان را علت حضور آمریکا در منطقه دانست.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با اشاره به آغاز پدیده بیداری اسلامی و مقاومت به محوریت ایران که تا ساحل مدیترانه و تنگه باب المندب نفوذ کرده است، گفت: این پدیده توانسته منطقه را تحت نفوذ خود قرار دهد و این موضوع برای آمریکا بسیار سنگین است.

حجت الاسلام و المسملین سعیدی ادامه داد: رژیم آل سعود با حضور در یمن خواست یک ماه جنگ با این کشور را به پایان برساند، اما بعد از ۵ سال با دست خالی در برابر انصارالله تسلیم است.

او اضافه کرد: ما امروز شاهد تقابل اراده انقلاب اسلامی به رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای و اراده استکبار جهانی برای سلطه بر غرب آسیا هستیم.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: براساس وقایع تاریخی، تعامل با آمریکا فرجام ندارد همانطور که موجب فروپاشی امپراطوری شوروری شد.

حجت الاسلام و المسملین سعیدی افزود: تضاد ما با آمریکا تضاد ریشه ای، اعتقادی و مبنایی است و امکان تعامل با این نظام استکباری وجود ندارد، نظامی که با حربه‌های مختلف از جنگ تحمیلی تا تحریم و پیشنهاد مذاکره برای نفوذ در پی بر اندازی نظام است.

انتهای پیام/ک

آمریکا از نفوذ معنوی انقلاب اسلامی و پدیده مقاومت در منطقه می‌ترسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار