حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین استان فارس در ۷ ماهه امسال ۴۵۹ میلیارد و ۴۵۳ میلیون ۲۸۱ هزار و ۲۴۷ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس با بیان اینکه حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین فارس در ۷ ماهه امسال ۴۵۹ میلیارد و ۴۵۳ میلیون و ۲۸۱ هزار و ۲۴۷ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند، گفت: در حال حاضر ۶۹ هزار و ۴۶۰ نفر حامی نیکوکار در استان از ۲۳ هزار و ۴۲۶ نفر فرزندان معنوی خود حمایت می‌کنند، که از این تعداد ۱۰ هزار و ۹۲ فرزند طرح اکرام ایتام و مابقی از محسنین هستند.

او با بیان اینکه طرح محسنین شامل آن دسته از خانوار‌های نیازمند می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول و از کار افتاده هستند، ادامه داد: در این طرح حامیان ایتام میزان ۳۰۵ میلیارد و ۲۲۹ میلیون و ۴۵۳ هزار و ۳۷۴ ریال و حامیان محسنین نیز ۱۵۴ میلیارد و ۲۲۳ میلیون و ۸۲۷ هزار و ۸۷۳ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

بذرافشان، میانگین سرانه دریافتی فرزندان ایتام و محسنین را در ۷ ماهه امسال ۲ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۸۵۲ ریال اعلام کرد و افزود: در این مدت میزان سرانه پرداختی هر حامی ۹۴۴ هزار و ۹۴۹ ریال بوده است و درآمد کل طرح اکرام نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۷ درصد رشد داشته است.

او اضافه کرد: خیران استان می‌توانند به صورت الکترونیکی و غیرحضوری نسبت به پرداخت کمک‌های نقدی خود در زمینه‌های مختلف از جمله حمایت از فرزندان ایتام و محسنین اقدام کنند.

مدیر کل کمیته امداد فارس تصریح کرد: خیران و حامیان می‌توانند با حضور در دفاتر طرح اکرام و محسنین کمیته امداد استان و شهرستان‌ها یا با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir در این طرح معنوی ثبت نام و کمک‌های خود را مستقیم به حساب فرزندان معنوی واریز کنند.

انتهای پیام/چ

کمک حامیان فارس به فرزندان ایتام و محسنین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار