مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (دوشنبه ۱۳ آبان ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

غرق شدن مردی در رودسر

کامیار صالح پور، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رودسر گفت: یک جوان ۲۷ ساله در رودخانه پلرود رودسر غرق شد.

او افزود: این جوان اهل روستای مازی کله پشته واجارگاه هنگام عبور از رودخانه پلرود در محدوده سیارستاق بخش کلاچای بر اثر شدت جریان آب در رودخانه افتاد و غرق شد.

رئیس هلال احمر رودسر با بیان اینکه پیکر این مرد جوان  تاکنون پیدا نشده است، تصریح کرد: جستجو‌ها ادامه دارد.

۲ حادثه در تونل سبز فومن ۴ مصدوم داشت

آمنه اخلاقی، مسئول روابط عمومی اورژانس استان گیلان گفت: بر اثر ۲ حادثه روز گذشته در تونل سبز فومن (مسیر گل افزان فومن) ۴ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

او با بیان اینکه حادثه اول صبح روز گذشته درمسیر گل افزان فومن، برخورد ٣ خودرو به اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد، افزود: فوریت‌های پزشکی فومن به محل اعزام شدند.

مسئول روابط عمومی اورژانس گیلان اظهار داشت: این حادثه یک مصدوم داشت که توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان امام حسن مجتبی فومن انتقال یافت.

اخلاقی تصریح کرد: حادثه دوم نیز در همان مکان غروب دیروز به اطلاع اورژانس ۱۱۵ رسید که بر اثر برخورد ٢ خودرو ۳ نفر مصدوم شدند و توسط اورژانس ١١۵فومن پس از اقدامات درمانی لازم به بیمارستان امام حسن مجتبی انتقال داده شدند.

کشف ۱۴ تن صدف فاقد مجوز در آستارا

سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی آستارا گفت: ماموران ایست و بازرسی سه راه قلعه حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه کامیون ولوو مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از کامیون مورد نظر ۱۴ تن صدف فاقد مجوز حمل کشف شد، افزود: در این راستا متهم ۵۱ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی آستارا با بیان اینکه کارشناسان ارزش صدف‌های کشف شده را بیش ۱۰۵ میلیون ریال برآورد کردند، اظهار داشت: با توجه به اینکه صدف برای استفاده در کارخانه تولید پودر خوراک ماهی و مرغداری استفاده می‌شود لذا باید با مجوز بهداشت و اداره شیلات حمل شود در غیر این صورت جزء محموله‌های غیرمجاز محسوب می‌شود.

سرهنگ نمازی تصریح کرد: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.