محسنی بندپی گفت: کارگران و فعالان اقتصادی سربازان جبهه اقتصادی هستند که در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند.

کارگران و فعالان اقتصادی سربازان جبهه اقتصادی هستندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در هیجدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به لزوم همکاری بانک ها جهت پرداخت تسهیلات گفت: تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ مخصوص حوزه اشتغال است و با توجه به اینکه در بخش کشاورزی راندمان خوبی داریم باید این حوزه مورد توجه جدی قرار گیرد.

او با بیان اینکه بانک ها و بویژه بانک سپه در زمینه پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ باید فعال تر عمل کنند، گفت: باید مسیر تولید هموار شده و به رونق تولید کمک کنیم.

استاندار تهران سپس با اشاره به بررسی مشکلات فعالان افتصادی رباط کریم اظهار کرد: بر اساس جلسه امروز مشکل سوخت ریخته گران رباط گریم رفع شد و شهرک های صنعتی رباط کریم هم دارای محدوده شدند تا فعالیت آنها ارتقا پیدا کند.


بیشتر بخوانید: زور تولیدکنندگان به واردات چی‌های گندم نرسید/ به بن بست کشاندن خودکفایی با سیاست نادرست


محسنی بندپی با تاکید بر تامین زیرساخت واحدهای صنعتی و تولیدی اظهار کرد: گازرسانی به ۶۸‌ واحد تولیدی و صنعتی رباط کریم انجام می شود تا بتوانند فعالیت داشته باشند.

استاندار تهران با اشاره به ضرورت حمایت از تولید خاطرنشان کرد: باید همه جانبه از تولید حمایت کنیم چرا که کارگران و فعالان اقتصادی سربازان جبهه اقتصادی هستند که در برابر دشمنان ایستادگی می کنند.

انتهای پیام/

همه جنبه های تولید باید حمایت شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار