مدیر امور نیروی انسانی سازمان آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در حال حاضر حدود ۱۶ هزار نفر کمبود نیرو در سازمان اموزش و پرورش استان اصفهان وجود دارد .

غلام محسن سخائی مدیر امور نیروی انسانی سازمان آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۱۶ هزار نفر کمبود نیروی  رسمی ، قراردادی و پیمانی  در سازمان آموزش و پرورش استان اصفهان وجود دارد .

او در باره علت کسری نیروی شدید در اموزش و پرورش استان اصفهان افزود:  کاهش فعالیت‌های سازمان تربیت معلم از سال ۸۴ باعث شده تا ورودی دانشجویان این حوزه به دانشگاه‌ها کمتر شود و کسری نیرو در اموزش و پرورش استان اصفهان به وجود آید.

مدیر امور نیروی انسانی سازمان آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص ورودی دانشجویان به دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان تاکید کرد: امسال ورودی دانشجویان به دانشگاه فرهنگیان بیش از ۲هزار نفر بوده است که در مقایسه با سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

سخائی ادامه داد:پیش بینی می‌شود با برنامه ریزی‌های متعدد و افزایش ظرفیت تربیت معلم، کسری نیرو در اموزش و پرورش استان اصفهان برای سال اینده برطرف شود.

او در خصوص حق التدریس معلمان بازنشسته استان اصفهان گفت:پس از حدود ۸ ماه عقب افتادگی حقوق  معلمان حق التدریس بازنشسته استان اصفهان امیدواریم در ۳ماه اینده امسال تمامی حقوق بازنشستگان پرداخت شود.
 
انتهای پیام/ی
 

پرداخت حقوق معلمان بازنشسته حق التدریس

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.