بیمارستان رجایی کرج به پیشرفته ترین دستگاه گاما اسکن تجهیز شد.

تجهیز بیمارستان رجایی به پیشرفته ترین دستگاه گاما اسکنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز،دکتر کریم، رئیس بیمارستان رجایی در مراسم افتتاحیه این بخش گفت : بخش گاما اسکن بیمارستان رجایی از بخشهای غیر تهاجمی تشخیص بیماریهای قلبی عروقی است که بعد از مشهد دومین استان هستیم که به این دستگاه پیشرفته مجهز شدیم .

او افزود: این دستگاه از پیشرفته ترین دستگاههای گاما اسکن غرب آسیا است که برای خرید آن چهار میلیارد و نیم هزینه شده است.

 دکتر شهروز یزدانی رئیس بیمارستان رجایی کرج  نیز گفت : عمده فعالیت این دستگاه جهت تصویر برداری سیستم قلبی عروقی است به این نحو که گرفتگی رگهای قلب به صورت غیر تهاجمی تشخیص داده می شود و  بیمارانی که به آنژیو گرافی نیاز دارند مشخص می شوند .

یزدانی گفت : این دستگاه علاوه بر تشخیص بیماران قلبی عروقی برای سایر ارگانهای داخلی بدن مانند تیروئید ، استخوان ، غدد ، کلیه ، کبد و مغز کاربرد دارد . امروز علاوه بر بخش گاما اسکن بخش اکو کاردیو گرافی که شامل خدمات تخصصی و فوق تخصصی اکو شامل استرس اکو ، اکو مری ، اکو تی ، دی ، آی که اولین بخش دولتی در بیمارستانهای استان است با هزینه ای بیش از ۲ میلیارد تومان رونمایی شد . رونمایی از بخش تحقیقات قلب و عروق از دیگر برنامه ای امروز بود که افتتاح شد .

انتهای پیام/ش

راه اندازی پیشرفته ترین  دستگاه گاما اسکن در بیمارستان البرز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.