رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نظرآباد از نیاز نظرآباد به وقف‌های بخش قرآنی و درمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، سید عابد رسول خراسانی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نظرآباد در نشست خبری خود بااصحاب رسانه به مناسبت دهه وقف بااشاره بر اهمیت گرایش واقفین نیک اندیش به نیاز جامعه و وقف‌های مرتبط با آن گفت: در شهرستان نظرآباد عمده وقف‌هایی که تاکنون انجام شده است وقف سیدالشهدا (ع) می‌باشد و عمده نیاز فعلی شهرستان مان وقف‌های حوزه قرآنی همچون مرکز دارالقرآن و حوزه درمانی همچون تجهیز بخش‌های دیالیز و سرطان بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) شهر نظرآباد و امثال این‌ها است.

او افزود: خوشبختانه در شهرستان نظرآباد خیرین بسیاری داریم که در تلاش هستیم با همکاری و بهره از ظرفیت طلاب، هنرمندان، اصحاب رسانه، آموزش و پرورش و.. اطلاع رسانی دقیقی در راستای مزیت‌های دنیوی و اخروی اوقاف و امور خیریه داشته باشیم تا بیش از پیش خیرین به این سو هدایت شوند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نظرآباد در بیان هدف اصلی اداره اوقاف گفت: هدف اصلی اداراه های اوقاف در سطح کشور ترویج فرهنگ وقف می‌باشد که نباید صرفا در دهه مربوطه به آن بپردازیم بلکه می‌بایست همواره در جهت گرایش افراد خیر و نیکوکار به وقف گام برداریم.

خراسانی در پایان در تشریح معنای واقعی وقف گفت: وقف یعنی مال اندوزی و ذخیره مال انسان برای آخرت که در واقع جزو معدود راه‌هایی است که می‌توان با استفاده از آن بهره مال دنیوی را در آخرت نیز برد.

انتهای پیام/ق.خ

اوقاف نظرآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.