مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: امسال در ایام اربعین حسینی بیش‌از ۷۵۲ هزار لیتر نفتگاز به اتوبوس‌های حامل زائران پاکستانی در جایگاه‌های این منطقه توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، غلام محمد احمدی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان با اشاره به پایان یافتن ماه صفر و موج بازگشت زائران پاکستانی کربلای معلی و مشهد مقدس به کشورشان، اظهار داشت: این مقدار سوخت از اول شهریور امسال تا پایان مهر بین ۲ هزار و ۵۰۰ اتوبوس ایرانی و خارجی حامل زائران پاکستانی عتبات عالیات توزیع شده است.

وی گفت: تاکنون هیچگونه مشکلی در خصوص تامین سوخت ناوگان حمل زائران در جایگاه‌های منطقه وجود نداشته و خدمت‌رسانی به این زوار در منطقه زاهدان همچنان ادامه دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان افزود: طبق اعلام منابع خبری سیستان و بلوچستان امسال بیش از ۱۱۰هزار نفر زائر پاکستانی به قصد شرکت در مراسم اربعین امام حسین (ع) از مرزهای این استان وارد کشور شده که با استفاده از یک هزار و ۱۹۵ اتوبوس پاکستانی و یک هزار و ۳۱۴ اتوبوس ایرانی در کشور جابجا شدند.

شهرستان های جنوبی استان شامل چابهار، کنارک، نیکشهر، سرباز، قصرقند، فنوج، بمپور و ایرانشهر تحت پوشش شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار هستند.

انتهای پیام/گ

توزیع نفتگاز برای اتوبوس های حامل زائران پاکستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار