نخستین سمینار عمومی رؤسا و نواب رئیس هیأت‌های کشتی استان‌های سراسر کشور در سال ۹۸، صبح امروز (یکشنبه) در محل سالن قاسم فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ابتدای این جلسه که با حضور رؤسا و نواب رئیس هیأت‌های کشتی، مشاورین و روسای کمیته ها، و مسئولین فدراسیون کشتی برگزار شد، سید جلال عسگری سرپرست دبیری فدراسیون گزارش کاملی در خصوص عملکرد فدراسیون کشتی در چند ماه گذشته با نمایش اسلاید و تصاویر برای حاضرین ارائه کرد.

در ادامه علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در مورد مسائل جاری و عملکرد چند ماهه فدراسیون کشتی در مدت زمان حضورش، مطالبی را بیان کرد.


بیشتر بخوانید:مشخص شدن پایان مهلت ثبت قرارداد کشتی‌گیران / "حسن‌اف" آذربایجانی مدال هایش به موزه آستان قدس اهداء می کند


دبیر در مورد هزینه‌های جاری فدراسیون گفت: یکی از هزینه‌های جاری فدراسیون برگزاری اردو‌ها است و به طور مثال، برگزاری اردو‌های تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان روزی ۱۵ میلیون تومان هزینه دارد.

وی در مورد کشتی بانوان تصریح کرد: برای آموزش مربیان در این رشته از مربی خارجی استفاده خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون کشتی در مورد برنامه‌های فنی فدراسیون کشتی اظهار داشت: در نظر داریم اردو‌های تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی را به صورت متناوب در شهرستان‌ها برگزار کنیم و بعد از المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز، مسابقات قهرمانی کشور ملاک اولیه انتخاب تیم‌های ملی خواهد بود و امیدارم که سال آینده این رقابت‌ها با کیفیت بیشتر و با حضور تمامی مدعیان برگزار شود.

دبیر با اشاره به اهمیت پخش مستقیم رقابت‌های کشتی اظهار داشت: از مسئولین شبکه سه و شبکه ورزش سیما به دلیل پخش زنده مسابقات کشتی قدردانی و تشکر می‌کنم.

در ادامه در این جلسه مقرر شد که از ظرفیت کامل استان‌ها به ویژه استانداری، صدا و سیما، فرمانداری، سازمان ها، نهاد‌ها و ارگان‌های نظامی به جهت انجام برنامه‌های کشتی استفاده شود و سفر به استان‌ها نیز در دستور کار مسئولان فدراسیون کشتی قرار گیرد.

همچنین با موافقت هیأت‌های کشتی، مقرر شد تیم‌های منطقه آزاد اروند و کیش با کشتی گیران بومی خود در مسابقات حضور داشته باشند.

در این جلسه تأکید شد با توجه به بند ۲ از ماده ۱۴ اساسنامه هیأت‌های ورزشی، گرفتن ورودی توسط هیأت‌های کشتی برای مسابقات منع قانونی ندارد و این کار برای تقویت هیأت‌ها بلامانع است و تصمیم گیری در مورد این موضوع (گرفتن یا نگرفتن ورودیه) در اختیار هیأت‌های کشتی استان می‌باشد.

در انتهای این جلسه فاطمه درخشانی نایب رئیس بانوان فدراسیون، رؤسا و نواب رئیس بانوان هیأت‌های کشتی دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را در جهت پیشبرد کشتی بانوان در کشور ارائه دادند.


بیشتر بخوانید:انتخابات کمیسیون داوران کشتی کشور برگزار می‌شود


انتهای پیام/

نخستین سمینار عمومی رؤسای هیأت‌های کشتی در فدراسیون جدید برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار