طلایی گفت: در ستاد وزارت جهاد کشاورزی طی سال‌های اخیر تعداد ۴۱۸ مناقصه با حجم ریالی ۴۲۰۰ میلیارد تومان برگزار شده است.

روابط عمومی/ ۴۱۸ مناقصه در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شدبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، محمدرضا طلایی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در کارگاه آموزشی مناقصات، اظهار کرد: اهمیت مناقصات در معاملات و فرآیند‌های دولتی بر کسی پوشیده نیست و متولیان مربوط باید به وظیفه‌ای که بر عهده گرفته اند به خوبی آگاه باشند.

وی با اشاره به اینکه در این حوزه فرصتی برای اشتباه وجود ندارد و در فرآیند برگزاری مناقصات حتی نمره ۱۹  برای ما و مراجع نظارتی قابل قبول نیست و مردودی محسوب می‌شود، افزود: قوانین و مقررات در این حوزه به روشنی مشخص است و جایی برای تفسیر و اعمال سلیقه وجود ندارد و اگر ابهام وجود داشته باشد، در حین انجام فرآیند و قبل از تصمیم گیری باید با هماهنگی و استعلام از مراجع نظارتی رفع ابهام شود.

طلایی با بیان اینکه تعداد و حجم مناقصات در ستاد وزارت جهاد کشاورزی در این دولت بی نظیر بوده است، گفت: تنها در ستاد وزرات طی سال‌های اخیر تعداد ۴۱۸ مناقصه با حجم ریالی ۴۲۰۰ میلیارد تومان برگزار شده است.


بیشتر بخوانید: توزیع ۵۹۰ هزار تن بذور اصلاح شده گندم و جو در بین کشاورزان


وی بر اهمیت آموزش و بازآموزی در این حوزه تاکید کرد و افزود: لازم است جلسات هماهنگی و کارگاه آموزشی به صورت مستمر برای سازمان‌های ملی و سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها برگزار شود.

طلایی در پایان تصریح کرد: جلسات مناقصات و مزایده به دلیل اهمیت و حساسیت باید به صورت شفاف و با حضور کامل عوامل مربوطه برگزار و کلیه فرایند‌ها طبق مقررات مستند سازی شود.

انتهای پیام/

ارزش ریالی مناقصه‌های وزارت جهاد کشاورزی به ۴۲۰۰ میلیارد تومان می‌رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار