نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: الزام مسئولان به ثبت اموال در شفاف سازی و به دنبال آن ایجاد عدالت اجتماعی کمک می‌کند.

الزام مسئولان به ثبت اموال موثر در تقویت عدالت اجتماعیحجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد و کلات و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: ثبت اموال نمایندگان هیچ تعارضی با بحث حریم شخصی ندارد ثبت اموال اشخاص در دنیا، کار متداولی است و در دنیا نیز تمام مسئولان ملزم به ثبت اموال خود هستند.

او ادامه داد: ثبت اموال مسئولان در کشور ما خواسته‌ای از سوی افکار عمومی بوده است و راه اندازی این سامانه فقط نباید به دولت و مجلس محدود شود و در سطح همه مسئولان باید گسترش یابد.

نماینده مردم مشهد گفت: تمام نمایندگان ملزم به ثبت اموال خود در این سامانه هستند و هر کدام از نمایندگان نیز می‌توانند در صورت تمایل لیست اموال خود را علنی کنند.

حجت الاسلام پژمانفر ادامه داد: اگر بر بحث محرمانه بودن و دسترسی رئیس قوه قضائیه به لیست اموال نمایندگان تاکید شده است بیشتر به خاطر بحث نظارت و مراقبت از سوی دستگاه‌های مسئول مطرح شده تا چنانچه تخلفی صورت گرفته باشد دستگاه‌های ناظر در درجه اول بتوانند برخورد داشته باشند.

 
 

ثبت اموال قط به دولت و مجلس محدود نشود 

 

انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
البته با دستگاه دورسنج وصل شده بهشون اموال خارج .داخل خود و خانواده ثبت شود .بدون دستگاه زیر ابی خواهند رفت و.دورع سرهم خواهند کرد .عادت به دورع گفتن دارند
آخرین اخبار