دفتر پلیس فتا در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان گناوه راه اندازی شد تا مردم این شهرستان برای پیگیری شکایات خود نیازی به مرجعه به مرکز استان نداشته باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: گسترش روزافزون استفاده از اینترنت و فضای مجازی در بین شهروندان، باعث افزایش جرائم سایبری شده که حالا با هدف ارتقاء آگاهی کاربران فضای مجازی از یک سو و مبارزه با جرایم سایبری و صیانت از حریم خصوصی شهروندان در فضای مجازی از سوی دیگر، پلیس فتا کار خود را در گناوه آغاز کرده است.

  سرهنگ احمدی افزود: نداشتن آگاهی باعث شده کاربران فضای مجازی از این بستر بدون در نظر گرفتن موارد ایمنی لازم استفاده کنند و با مشکلاتی رو  به رو شوند.

غلامرضا مهرجو فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان گناوه نیز گفت: با توجه به تغییر زمینه وقوع جرائم و آسیب‌های اجتماعی ضرورت دارد  پلیس به علم و فناوری روز مجهز باشد.

پلیس فتا شهرستان گناوه در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان قرار دارد و به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در حوزه سایبر به شهروندان است.

کاربران می‌توانند مشکلات و شکایات خود را از طریق مراجع قضایی مطرح کنند تا پلیس فتا به آن‌ها رسیدگی کند و یا با استفاده از پایگاه پلیس فتا به نشانی www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارش‌های مردمی و یا Cyberpolice@ در همه شبکه‌های اجتماعی داخلی و یا با شماره تلفن ۲۱۸۳۵۱۶۰ با پلیس فتا در ارتباط باشند.

انتهای پیام/ک

آغاز به کار پلیس فتا در شهرستان گناوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.