مسئول سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: اگر قرار بود تیم شهروند اراک در رقابت‌های لیگ حاضر نشوند باید پیش از این اطلاع می‌دادند.

پور حسن: شهروند اراک‌ اگر می‌خواست در مسابقات شرکت نکند، باید اطلاع می‌داد/ خاطیان احضار می‌شوندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، منوچهر پورحسن مسئول سازمان لیگ فدراسیون والیبال درباره وضعیت نامشخص تیم شهروند اراک برای بازی امروز یکشنبه برابر فولاد سیرجان ایرانیان گفت: شب گذشته (شنبه) با من تماس گرفتند و اعلام کردند که هنوز این تیم به سیرجان نیامده، متاسفانه مدیر عامل این باشگاه کارمند استانداری و رئیس هیات است و نمی‌توان در این خصوص به راحتی برخورد داشت.

او افزود: تیم والیبال شهروند اراک‌ اگر می‌خواست در مسابقات شرکت نکند، باید به مسئول برگزاری مسابقات چنین موضوعی را اطلاع می‌داد. ما برای این بازی ناظر و داور فرستادیم که هزینه بر است، البته طبق آئین نامه مسئولان تیم به کمیته انضباطی احضار می‌شوند تا پاسخگو باشند و خسارت بدهند. این‌ها از بی نظمی‌های لیگ است که خود عوامل آن متاسفانه به چنین کاری دست می‌زنند.

مسئول مسابقات درباره این که تکلیف این بازی چیست گفت: در حال حاضر نمی‌دانم، از سیرجان تماس گرفتند که چه کنیم، من هم گفتم نمی‌دانم، هنوز به ما اطلاعی ندادند و شاید در کرمان باشند و تا زمان آغاز بازی مشخص نمی‌شود نظری داد.


بیشتر بخوانید: پورحسن: تنها ۳ باشگاه با فدراسیون تسویه حساب کرده اند


انتهای پیام /

اظهارات مسئول برگزاری مسابقات والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار